Gjest jaiks Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 noen gode råd for å bli kvitt forstoppelse?har ikke fått gått "ordntlig" på do på en uke og magen er helt ute å kjøre.off! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Kiwi skal være veldig godt for fordøyelsen. Men er ikke sikker på om det hjelper så mye når du først har fått forstoppelse. Men du kan jo prøve å spise to-tre stykker, og drikke masse vann. Hvis det ikke hjelper kan du prøve duphalac (lactoluse), det hjelper meg når jeg har fått forstoppelse. Men for å hindre forstoppelse senere kan du gjerne spise kiwi daglig. 0 Siter
muriel Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Kjøp laktulose på apoteket og følg bruksanvisningen. Husk å drikk rikelig med vann. 0 Siter
Babette Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Drikke masse svart kaffe..? Jeg så et innlegg på sexforumet, i går tror jeg det var, om diare ved svelging av sæd. Synes du jeg burde anbefale det mot forstoppelse? 0 Siter
cec5 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Tørkete aprikoser, svisker. Drikk masse vann. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Tørede aprikoser gjør i alle fall susen for meg! Noen timer etter inntak er det bare å innfinne seg på ramma med en bunke lesestoff. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Min mage reagerer med do besøk etter rosiner, risgrøt og pærer faktisk. Jeg mener også å ha spist idoform (apoteket) ,som balanserer magen, med hell når magen har vært begge deler. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg så et innlegg på sexforumet, i går tror jeg det var, om diare ved svelging av sæd. Synes du jeg burde anbefale det mot forstoppelse? Tja, hvorfor ikke - om nøden er stor nok så blir hun sikkert bare glad for alle forslag ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.