Gå til innhold

forstoppelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen gode råd for å bli kvitt forstoppelse?har ikke fått gått "ordntlig" på do på en uke og magen er helt ute å kjøre.off!

Gjest annlovinda
Skrevet

Kiwi skal være veldig godt for fordøyelsen.

Men er ikke sikker på om det hjelper så mye når du først har fått forstoppelse.

Men du kan jo prøve å spise to-tre stykker, og drikke masse vann.

Hvis det ikke hjelper kan du prøve duphalac (lactoluse), det hjelper meg når jeg har fått forstoppelse.

Men for å hindre forstoppelse senere kan du gjerne spise kiwi daglig.

Skrevet

Kjøp laktulose på apoteket og følg bruksanvisningen. Husk å drikk rikelig med vann.

Skrevet

Drikke masse svart kaffe..?

Jeg så et innlegg på sexforumet, i går tror jeg det var, om diare ved svelging av sæd. Synes du jeg burde anbefale det mot forstoppelse?

Skrevet

Tørede aprikoser gjør i alle fall susen for meg! Noen timer etter inntak er det bare å innfinne seg på ramma med en bunke lesestoff.

Skrevet

Min mage reagerer med do besøk etter rosiner, risgrøt og pærer faktisk. Jeg mener også å ha spist idoform (apoteket) ,som balanserer magen, med hell når magen har vært begge deler.

Skrevet

Jeg så et innlegg på sexforumet, i går tror jeg det var, om diare ved svelging av sæd. Synes du jeg burde anbefale det mot forstoppelse?

Tja, hvorfor ikke - om nøden er stor nok så blir hun sikkert bare glad for alle forslag ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...