Lurveline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Nå er jeg litt lei av yoghurt og har lyst til å spise løvbiff til middag sammen med resten av familien, men jeg er veldig hoven i halsen og det er vanskelig å svelge noe annet enn flytende og yoghurt. Finnes det noe som lindrer? 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Honning Lindrer det om man er hoven i halsen altså? Vet det lindrer sår hals. Prøver en kopp med varm melk og honning jeg:o) 0 Siter
Velouria Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Lindrer det om man er hoven i halsen altså? Vet det lindrer sår hals. Prøver en kopp med varm melk og honning jeg:o) Honning er fantastisk Du kan prøve å ta ei teskje med bare honning ikke utblandet i noenting å se om ikke det hjelper litt. 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Honning er fantastisk Du kan prøve å ta ei teskje med bare honning ikke utblandet i noenting å se om ikke det hjelper litt. Bare en liten ting: hvis du er hoven i halsen bør du unngå varm drikke. Drikk kalde drikker/is. For å få ned hevelse:) God bedring:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Spis is! Jeg pleier å kjøpe pinneis og nesten "gurgle" den bak i halsen. Lindrer godt på hoven hals. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.