Gå til innhold

Hva lindrer en hoven hals?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg litt lei av yoghurt og har lyst til å spise løvbiff til middag sammen med resten av familien, men jeg er veldig hoven i halsen og det er vanskelig å svelge noe annet enn flytende og yoghurt. Finnes det noe som lindrer?

Skrevet

Honning

Lindrer det om man er hoven i halsen altså? Vet det lindrer sår hals. Prøver en kopp med varm melk og honning jeg:o)

Skrevet

Lindrer det om man er hoven i halsen altså? Vet det lindrer sår hals. Prøver en kopp med varm melk og honning jeg:o)

Honning er fantastisk :) Du kan prøve å ta ei teskje med bare honning ikke utblandet i noenting å se om ikke det hjelper litt.

Gjest NurseNovel
Skrevet

Honning er fantastisk :) Du kan prøve å ta ei teskje med bare honning ikke utblandet i noenting å se om ikke det hjelper litt.

Bare en liten ting: hvis du er hoven i halsen bør du unngå varm drikke. Drikk kalde drikker/is. For å få ned hevelse:)

God bedring:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Spis is!

Jeg pleier å kjøpe pinneis og nesten "gurgle" den bak i halsen. Lindrer godt på hoven hals.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...