Gå til innhold

Julegave som ikke blir tatt i bruk....

Anbefalte innlegg

Gjest salmiakk
Skrevet

....fordi vår bærbare pc ikke har et grafikkort som klarer å få "the sims" til å virke.

Så nå har jeg en skuffet datter som fikk det hun ønsket til jul men som ikke kan ta spillet i bruk.

Verken jeg eller min mann vet opp-ned på pc`er, så hva gjør jeg?

Må pc`en leveres inn,nytt Grafikkort, prisklasse etc....anyone?

Skrevet

Regner med at du må bytte hovedkort da grafikkortet er integrert i dette på bærbare pc'er.

Pris kommer an på hvilken pc du har.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er nok ganske mange (billige) bærbare datamaskiner som er dårlig egnet til krevende spill, de maskinene som er godt egnet som spillmaskiner er ganske dyre. Som Lurveline sier er det også ofte sånn at grafikkortet sitter integrert på hovedkortet til en laptop, å bytte ut er dermed ikke noen enkel affære, kanskje hele innmaten må byttes.

Nå er det lenge sida jeg har sett på priser på stasjonære maskiner, men det ville ikke forundre meg om den billigste løsningen rett og slett blir å gi datteren en stasjonær maskin som egner seg for spill.

Gjest salmiakk
Skrevet

Regner med at du må bytte hovedkort da grafikkortet er integrert i dette på bærbare pc'er.

Pris kommer an på hvilken pc du har.

Takk for svar. Får kontakte butikken jeg kjøpte pc`en hos ang pris. Kanskje greit å forberede meg på litt utlegg, ja:)

Jeg er tydeligvis født et tiår for sent.Data er ikke min greie:)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg tror det billigste er å investere i en stasjonær maskin hun kan bruke. Bærbare pc'er egner seg egentlig dårlig til sånne spill om du ikke har en highend pc. og det er det ikke mange som har.

Skrevet

Niåringen min elsker Sims, men kan kun bruke spillet på den stasjonære PC'n vår.. På Laptopen funker det ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...