Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innkallt til vitneavhør, men aner ikke hva det dreier seg om. Han kunne ikke si hva det var om. Det skulle jeg få vite når jeg kom dit. Som den grusomt nyskjerrige personen jeg er så grubler jeg selvfølgelig...

Jeg ringte trygdeetaten for 2-3 mnd siden og meldte en person for trygdesvindel. Kan det være derfor jeg nå skal til vitneavhør? Noen som vet??

Skrevet

Du har rett til å få vite hva/hvem det gjelder. Hvis du ikke er satt inn med brev og besøksforbud.

Skrevet

Du har rett til å få vite hva/hvem det gjelder. Hvis du ikke er satt inn med brev og besøksforbud.

Han (politibetjenten) sa han ikke kunne si noe om det på tlf. Jeg måtte vente til jeg kom på stasjonen. Han lurte bare på katti det passet for meg å komme dit.

Får inderlig håpe at det blir imorgen da, så jeg slipper å gruble hele helga. Fan at man skal være så nyskjerrig.

Eh, selvfølgelig sitter ikke JEG inne da med brev og besøksforbud. Jeg er hjemme i ulønnet permisjon med småhyenene. Ok, det kan jo føles som et fengsel til tider...

Skrevet

Hun burde kansje hvert på brev å besøk forbud, sladdre sånn a. FYSJ en uting...

Skrevet

Hun burde kansje hvert på brev å besøk forbud, sladdre sånn a. FYSJ en uting...

Har ikke dårlig samvittighet. Synes folk er satans sleipe når de bevisst mottar trygdeytelser de IKKE har krav på.

Skrevet

Han (politibetjenten) sa han ikke kunne si noe om det på tlf. Jeg måtte vente til jeg kom på stasjonen. Han lurte bare på katti det passet for meg å komme dit.

Får inderlig håpe at det blir imorgen da, så jeg slipper å gruble hele helga. Fan at man skal være så nyskjerrig.

Eh, selvfølgelig sitter ikke JEG inne da med brev og besøksforbud. Jeg er hjemme i ulønnet permisjon med småhyenene. Ok, det kan jo føles som et fengsel til tider...

De vil nok sikre at det er rett person de snakker med. Telefon er ikke så pålitelig slik.

Gjest Signert
Skrevet

Har ikke dårlig samvittighet. Synes folk er satans sleipe når de bevisst mottar trygdeytelser de IKKE har krav på.

Jeg er _fullstendig_ enig med deg. Flott at du har gjort noe med det!

Skrevet

De vil nok sikre at det er rett person de snakker med. Telefon er ikke så pålitelig slik.

Ok. Ja, blir nå spennede å se hva det er om.

Skrevet

Jeg er _fullstendig_ enig med deg. Flott at du har gjort noe med det!

Det synes jeg også. Jeg tviler på at broren min er enig med meg, hehehe.

Skrevet

Det er ikke så uvanlig at vitner ikke blir fortalt på forhånd hva det gjelder. De ønsker ikke at du skal snakke med noen som saken før du snakker med dem - alt andre sier til deg kan påvirke hva du husker.

Høyst sannsynlig gjelder det trygdesvindelen. De blir ofte politianmeldt.

Alterantivt er det noen du kjenner som er i trøbbel og som har nevnt deg som et mulig vitne.

Skrevet

Det er ikke så uvanlig at vitner ikke blir fortalt på forhånd hva det gjelder. De ønsker ikke at du skal snakke med noen som saken før du snakker med dem - alt andre sier til deg kan påvirke hva du husker.

Høyst sannsynlig gjelder det trygdesvindelen. De blir ofte politianmeldt.

Alterantivt er det noen du kjenner som er i trøbbel og som har nevnt deg som et mulig vitne.

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...