Gå til innhold

Parkeringsautomat og betaling med bankkort.

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Når man betaler med bankkort, blir det da forhåndstrukket eller blir det belastet helt frem til du putter i bankkortet når du reiser?

Moren min betalte for to timer, men det stod at man skulle putte i kortet når man reiste. Dette glemte hun. Blir det da bare trukket for de to timene? Og hvis man hadde reist før og puttet i bankkortet hadde det blitt stoppet før to timer? Automaten står ikke og teller fortsatt vel?

Skrevet

Jeg tror det kun er de som har betalt i automat som skal stikke inn kortet ved utkjørsel. Men litt i tvil.... Går det an å kjøpe tid når du kjører inn altså? Jeg trodde det ble gjort ved utkjøring..... Jeg ville ringt parkerings selskapet kanskje.....

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tror det kun er de som har betalt i automat som skal stikke inn kortet ved utkjørsel. Men litt i tvil.... Går det an å kjøpe tid når du kjører inn altså? Jeg trodde det ble gjort ved utkjøring..... Jeg ville ringt parkerings selskapet kanskje.....

Hun trykket på en +knapp på automaten etter hun hadde puttet inn kortet. Da betalte hun for 2 timer. Det står visst på billetten at parkeringstiden utgår et visst klokkeslett så jeg regner med det er greit.

Skrevet

Hun trykket på en +knapp på automaten etter hun hadde puttet inn kortet. Da betalte hun for 2 timer. Det står visst på billetten at parkeringstiden utgår et visst klokkeslett så jeg regner med det er greit.

Jada da går det nok greit. De finner ingen bil å bøtelegge. Regner med bet.kvitteringen lå i vinduet? så da går det fint :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...