candyqueen_83 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Når man betaler med bankkort, blir det da forhåndstrukket eller blir det belastet helt frem til du putter i bankkortet når du reiser? Moren min betalte for to timer, men det stod at man skulle putte i kortet når man reiste. Dette glemte hun. Blir det da bare trukket for de to timene? Og hvis man hadde reist før og puttet i bankkortet hadde det blitt stoppet før to timer? Automaten står ikke og teller fortsatt vel? 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg tror det kun er de som har betalt i automat som skal stikke inn kortet ved utkjørsel. Men litt i tvil.... Går det an å kjøpe tid når du kjører inn altså? Jeg trodde det ble gjort ved utkjøring..... Jeg ville ringt parkerings selskapet kanskje..... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Jeg tror det kun er de som har betalt i automat som skal stikke inn kortet ved utkjørsel. Men litt i tvil.... Går det an å kjøpe tid når du kjører inn altså? Jeg trodde det ble gjort ved utkjøring..... Jeg ville ringt parkerings selskapet kanskje..... Hun trykket på en +knapp på automaten etter hun hadde puttet inn kortet. Da betalte hun for 2 timer. Det står visst på billetten at parkeringstiden utgår et visst klokkeslett så jeg regner med det er greit. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hun trykket på en +knapp på automaten etter hun hadde puttet inn kortet. Da betalte hun for 2 timer. Det står visst på billetten at parkeringstiden utgår et visst klokkeslett så jeg regner med det er greit. Jada da går det nok greit. De finner ingen bil å bøtelegge. Regner med bet.kvitteringen lå i vinduet? så da går det fint 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.