Gå til innhold

Nå er det faen meg nok!

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Jeg bestilte en pakke i posten forleden, og i dag tittet jeg opp i postkassa og der lå den.

Men siden jeg hadde hendene fulle måtte jeg gå opp i leiligheten med varene først, og da jeg en liten stund senere skulle ned å hente den var den ikke der, noen hadde rappa den, jeg trodde jeg skulle klikke, ble så sint..

Har ikke lås på postkassa, ergelig, så da er vel pengene tapt da...

Men det stikker en liten jævel i meg, som sier hevn hevn, men mange av de som bor her er narkomane, noe sier meg at jeg ikke bør gå rett på dem liksom, selv om jeg skjønner det er en av de..

Jævla idioter, tror ingen av dem har bruk for det som er inne i pakken, det er en dameting for å si det sånn!

Skrevet

Heretter har du kanskje hengelås på postkassen?

Skrevet

Send en stinkbombe til deg selv og skriv en eller annen gullsmed eller noe sånt som avsender. :) Må jo selvfølgelig pakke den slik at den ødelegges ved åpning.

Gjest theoline
Skrevet

Heretter har du kanskje hengelås på postkassen?

Joda, hadde det før, men forrige uke fant jeg faktisk hele postkassa utendørs, og hengelåsen var kaputt, så har ikke fått tak i ny etter det da...

Gjest theoline
Skrevet

Send en stinkbombe til deg selv og skriv en eller annen gullsmed eller noe sånt som avsender. :) Må jo selvfølgelig pakke den slik at den ødelegges ved åpning.

Ja, kanskje det ja, omhyggelig pakke inn en hundebæsj eller noe, og få pakken til å se verdifull ut, he he, kjempeide det ja!

Skrevet

Hahaha!

Skrevet

Joda, hadde det før, men forrige uke fant jeg faktisk hele postkassa utendørs, og hengelåsen var kaputt, så har ikke fått tak i ny etter det da...

Fydda. Postboks?

Skrevet

Postboks da.

Skrevet

Jeg ville bedt postkontoret om å ikke levere pakker i postkassen. Her hvor jeg bor så kan jeg få den enten på døren eller på en video kiosk i sentrum, etter avtale. Hvis du stadig har spennende ting i kassa de, så vil de vel aldri gi seg med tyveri og ødeleggelser?

Gjest theoline
Skrevet

Jeg ville bedt postkontoret om å ikke levere pakker i postkassen. Her hvor jeg bor så kan jeg få den enten på døren eller på en video kiosk i sentrum, etter avtale. Hvis du stadig har spennende ting i kassa de, så vil de vel aldri gi seg med tyveri og ødeleggelser?

Skal stoppe all post hit i morgen den dag, og det rareste er at jeg ikke fikk et eneste brev eller reklame blad i posten på 14 dager i forbindelse med jul og nyttår, noe sier meg at det ikke er normalt...

Gjest theoline
Skrevet

Fydda. Postboks?

Eller ny plass å bo!

Skal heldigvis flytte snart!

Skrevet

Skal stoppe all post hit i morgen den dag, og det rareste er at jeg ikke fikk et eneste brev eller reklame blad i posten på 14 dager i forbindelse med jul og nyttår, noe sier meg at det ikke er normalt...

Ja da har noen forsynt seg tror jeg. Så kjedelig å ikke få ha posten i fred da!

Er det flere enn deg som er plaget med ødeleggelser og tyveri?

Gjest theoline
Skrevet

Postboks da.

Jeg får posten til å ta vare på posten min, koster ikke på en krone i dette bygget, de raserer jo alt her, alle postkassene her er rasert, det er ikke bare min for å si det sånn..

Posten tar sikkert betalt, men det får ikke hjelpe, jeg har jo endel viktige brev som kommer innimellom!

Gjest theoline
Skrevet

Ja da har noen forsynt seg tror jeg. Så kjedelig å ikke få ha posten i fred da!

Er det flere enn deg som er plaget med ødeleggelser og tyveri?

Alle postkassene er brutt opp og i stykker, så noen har nok vært på raid ja, men jeg tenkte ikke på at vanlig post var så attraktivt.

Burde kanskje si ifra til de andre normale som bor her i bygget, slik at de er klar over det kanskje...

Skrevet

En sånn vibrerende dameting mener du?;-)

Hvem vet, kanskje de får stor glede av den, hehe.

Gjest theoline
Skrevet

En sånn vibrerende dameting mener du?;-)

Hvem vet, kanskje de får stor glede av den, hehe.

Nei, ikke sånn, det var en sånn Diva-Cup, jeg bestilte den til en venninne, he he!

Det har de neppe bruk for??

Skrevet

Alle postkassene er brutt opp og i stykker, så noen har nok vært på raid ja, men jeg tenkte ikke på at vanlig post var så attraktivt.

Burde kanskje si ifra til de andre normale som bor her i bygget, slik at de er klar over det kanskje...

Er det en eller annen form for ledelse eller styre eller noe slikt der? Spør om det ikke er mulig å sette opp et overvåkningskamera ved postkassene. Det ble gjort på en av parkeringsplassene i borettslaget mitt og jeg tror det funker veldig preventivt.

Skrevet

Nei, ikke sånn, det var en sånn Diva-Cup, jeg bestilte den til en venninne, he he!

Det har de neppe bruk for??

Nei, kanskje de ble skuffet nå, og tenkte: "gidder fan ikke stjele post der flere ganger"?!;-)

Skjønner at det er frustrerende. Noen jævelunger har smadra postkassa til en av naboene våre 3 ganger. Pussig at de ikke tar de andre postkassene på stativet. Nå har disse folka tydeligvis blitt drittlei. Nå henger det en plastpose med navnet og adr demmes på, hehe.

Skrevet

Her i bygget sier du? Da kan dere vel søke om å få låsbare postkasser i oppgangen?

Gjest theoline
Skrevet

Er det en eller annen form for ledelse eller styre eller noe slikt der? Spør om det ikke er mulig å sette opp et overvåkningskamera ved postkassene. Det ble gjort på en av parkeringsplassene i borettslaget mitt og jeg tror det funker veldig preventivt.

Jeg skal flytte herfra, og vet ikke hvor mye jeg orker å ordne her.

Ting har tatt fullstendig av, og det kameraet som er ved inngagsdøren bli knust kontinuerlig, veldig sky sånne kriminelle tror jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...