Gemini Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Her i bygget sier du? Da kan dere vel søke om å få låsbare postkasser i oppgangen? At postkassene er brutt opp indikerer vel at de var låsbare i utgangspunktet? 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 At postkassene er brutt opp indikerer vel at de var låsbare i utgangspunktet? Jo, men hørtes ut som gud-og-hvermann hadde tilgang på dem, altså at de stod ute. Til en oppgang kreves det nøkkel til døren først.....og de er ute av synet. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Her i bygget sier du? Da kan dere vel søke om å få låsbare postkasser i oppgangen? Det var flotte låsbare før, men de er helt ødelagte, de står åpne hele tiden, med innsyn rett inn på posten, så da anskaffet jeg meg en kasse med lokk på, slik at ikke alle så hvilken post jeg fikk! Jeg skal ikke bo her så lenge til, heldigvis, kan nok trygt si at jeg gleder meg til en fredelig tilværelse nå ja! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Det var flotte låsbare før, men de er helt ødelagte, de står åpne hele tiden, med innsyn rett inn på posten, så da anskaffet jeg meg en kasse med lokk på, slik at ikke alle så hvilken post jeg fikk! Jeg skal ikke bo her så lenge til, heldigvis, kan nok trygt si at jeg gleder meg til en fredelig tilværelse nå ja! Så fint at du skal flytte! Så håper jeg du får posten din i fred på ditt nye sted 0 Siter
willow Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 drøye saker! jeg ville ha kutta ut postkassa og skaffa meg postboks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.