Gjest - frustrasjon Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Min eks samboer og jeg har eid leiligheten i dag, og bodd sammen nå lenge etter at det ble slutt. Nå har jeg endelig fått han bort fra alle papirer og endelig er det blitt tinglyst at leiligheten er kun min. Han har også fått sine penger og må nå ut. Men det jeg lurer på er hvor lang frist han har rett på til å komme seg ut? - frustrasjon 0 Siter
kamazi Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Ingen? Han er gjest i en leilighet du eier, han er ikke i noe leieforhold. 0 Siter
Gjest frustrasjon Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Ingen? Han er gjest i en leilighet du eier, han er ikke i noe leieforhold. han har jo eid leiligheten og jeg innbiller meg at han har rett på en viss tid til å skaffe seg noe nytt 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 han har jo eid leiligheten og jeg innbiller meg at han har rett på en viss tid til å skaffe seg noe nytt Isåfall må vel du kunne kreve husleie til han da finner seg noe? 0 Siter
Gjest frustrasjon Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Isåfall må vel du kunne kreve husleie til han da finner seg noe? det kan jeg nok, men det viktige er å få han ut så fort som mulig.. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Du kan faktisk få politiet til å kaste ham ut. Leiligheten er din og der har ikke han rett til å være. At han ikke har noe sted å bo er hans problem. 0 Siter
Gimmick Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 han har jo eid leiligheten og jeg innbiller meg at han har rett på en viss tid til å skaffe seg noe nytt Han visste jo når dette kom så jeg ville ikke gitt han noe tid nå som papirer er i orden.. da har han vært for treig! 0 Siter
Tralla Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Har han så mye rettigheter da? Han har vel visst om dette en stund regner jeg med? Du kan bare kontakte en låssmed i morgen for å skifte låser, og sette ut sakene hans... Hvis du vil være skikkelig stygg da. Hvis ikke ber du han finne seg et annet sted å bo innen 14 dager og sier at du da skifter låser. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 han har jo eid leiligheten og jeg innbiller meg at han har rett på en viss tid til å skaffe seg noe nytt Han har vel visst om det en stund. Kast ham ut eller krev markedsleie. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 det kan jeg nok, men det viktige er å få han ut så fort som mulig.. Hjelp ham å lete etter leilighet???? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 han har jo eid leiligheten og jeg innbiller meg at han har rett på en viss tid til å skaffe seg noe nytt Du får gi han oppsigelse skriftlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.