Gå til innhold

hvordan få eksen ut av leiligheten?

Anbefalte innlegg

Gjest - frustrasjon
Skrevet

Min eks samboer og jeg har eid leiligheten i dag, og bodd sammen nå lenge etter at det ble slutt. Nå har jeg endelig fått han bort fra alle papirer og endelig er det blitt tinglyst at leiligheten er kun min. Han har også fått sine penger og må nå ut. Men det jeg lurer på er hvor lang frist han har rett på til å komme seg ut?

- frustrasjon

Skrevet

Ingen?

Han er gjest i en leilighet du eier, han er ikke i noe leieforhold.

Gjest frustrasjon
Skrevet

Ingen?

Han er gjest i en leilighet du eier, han er ikke i noe leieforhold.

han har jo eid leiligheten og jeg innbiller meg at han har rett på en viss tid til å skaffe seg noe nytt

4barns mor-77
Skrevet

han har jo eid leiligheten og jeg innbiller meg at han har rett på en viss tid til å skaffe seg noe nytt

Isåfall må vel du kunne kreve husleie til han da finner seg noe?

Gjest frustrasjon
Skrevet

Isåfall må vel du kunne kreve husleie til han da finner seg noe?

det kan jeg nok, men det viktige er å få han ut så fort som mulig..

Gjest Signert
Skrevet

Du kan faktisk få politiet til å kaste ham ut. Leiligheten er din og der har ikke han rett til å være. At han ikke har noe sted å bo er hans problem.

Skrevet

Han visste jo når dette kom så jeg ville ikke gitt han noe tid nå som papirer er i orden.. da har han vært for treig!

Skrevet

Har han så mye rettigheter da? Han har vel visst om dette en stund regner jeg med? Du kan bare kontakte en låssmed i morgen for å skifte låser, og sette ut sakene hans... Hvis du vil være skikkelig stygg da. Hvis ikke ber du han finne seg et annet sted å bo innen 14 dager og sier at du da skifter låser.

Skrevet

Han har vel visst om det en stund. Kast ham ut eller krev markedsleie.

4barns mor-77
Skrevet

det kan jeg nok, men det viktige er å få han ut så fort som mulig..

Hjelp ham å lete etter leilighet????

Skrevet

Du får gi han oppsigelse skriftlig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...