Gå til innhold

Gerd Liv maktmenneske.

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg må si at det virker som om Gerd Liv Valla er et maktmenneske av verste sort!

Hun dikterer regjeringen, og mobber sine medarbeidere.

Men jeg tro desverre at Ingunn Yssen kommer dårlig ut av å offentliggjøre sitt oppsigeslsesbrev i media. Inge arbeidsgiver vil noen sinne stole på henne igjen

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178098

Skrevet

Gammelstalinisten Gerd skulle aldri kommet dit.

Skrevet

" og mobber sine medarbeidere"

Hvorfor skriver du bedarbeidere?

Yssen er -en- medarbeider.

Hun kan ikke snakke for alle ansatte i Lo.

Skrevet

Gammelstalinisten Gerd skulle aldri kommet dit.

Du uttaler deg om at Gerd Liv aldri skulle kommet dit. Du er vel LO-medlem siden du sier noe sånt?

Skrevet

Du uttaler deg om at Gerd Liv aldri skulle kommet dit. Du er vel LO-medlem siden du sier noe sånt?

Både mora og søstra mi har jobbet i LO-eide bedrifter, og det var ingen dans på roser. Som arbeidsgiver er de harde og vanskelige.

Skrevet

Alle tidligere tiders stalinister og maoister skulle hatt rødt kort i samfunnet. Ideologiene drepte flere enn de kunne tenke seg i sine villeste fantasier. De burde liste seg vekk i skam.

Nesten halvparten av LO-medlemmene stemmer andre partier enn Ap, det burde forbundet ta inn over seg, og få ut Ap fra korridorene og la være å støtte dem med folk og ressurser. Snart er alle som stemmer Ap av takknemlighet til Gerhardsen døde, og hva da?

fuji1365380447
Skrevet

"dette har ingen rot i virkeligheten.

Vi kjenner oss overhodet ikke igjen i det som beskrives..."

HÆÆÆ!? Er Gerd Liv blitt kongelig også nå?

Gjest ChiengMai
Skrevet

"dette har ingen rot i virkeligheten.

Vi kjenner oss overhodet ikke igjen i det som beskrives..."

HÆÆÆ!? Er Gerd Liv blitt kongelig også nå?

Hehe, tenkte det samme. Yssen understreka da vitterligen at dette gjaldt Valla, ikke LO som sådan.

Skrevet

Minner meg litt om min gamle sjef den der Valla

Skrevet

Dette stemmer godt overens med hva jeg tidligere har hørt om Valla, så noen overraskelse er det ikke.

Dog har denne saken sikkert to sider som i de fleste konflikter - men Valla har uansett ikke klart å håndtere denne konflikten på en måte som en god leder burde.

Og med tanke på alle de dyktige rådgivere som (burde?) finnes i den sentrale LO administrasjonen, så burde hun kunne fått nok av gode råd og bistand.

Men hun har vel også i denne saken gjort som hun pleier - kjørt saken selv, og gitt f.. i alle gode råd.

Og skulle noen ha kritisert hennes fremgangsmåte internt, så er det vel rimlig klart hvordan hun håndterer det...:-)

Skrevet

Det jeg syns er rart, er at ikke Valla i det minste kan si at hun syns det er synd og trist at Yssen opplevde sitt arbeidsforhold i LO på den måten. Valla kommer jo bare dårligere ut med å takle det slik hun gjør nå...

Skrevet

En sak har alltid to sider...

Jeg har aldri likt at folk starter skittentøyvasken i media, særlig ikke etter at de har blitt invitert til flere møter uten å stille.

Nå slår både VG og Dagbladet stort opp at Valla ikke ville møte Yssen på Skavland i kveld.

Der ville Yssen ha møtt henne, og det blir for mye "stakkarslig mediefrieri" etter min smak.

Står respekt av å nekte det, mener nå jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...