Gjest akterutseilt Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Lei av alle slankeforsettene og følte meg nærmest uglesett da jeg kjøpte en sjokolade på kiosken i stad. Har du syndet i dag? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Ja... Og i går og dagen før det... 0 Siter
Sofline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Nei, i dag har jeg ikke syndet. Ikke ennå, men jeg kommer sannsynligvis til å ta litt fra julekakeboksen senere. 0 Siter
Gjest akterutseilt Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Nei, i dag har jeg ikke syndet. Ikke ennå, men jeg kommer sannsynligvis til å ta litt fra julekakeboksen senere. Det syns jeg du skal! Noe ER galt når man oppfordres til å nærmest kaste mat i stedet for å kose seg med julegodsakene i moderate mengder.. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg drakk en Pepsi Max. Har holdt meg helt siden søndag :S 0 Siter
Sofline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Det syns jeg du skal! Noe ER galt når man oppfordres til å nærmest kaste mat i stedet for å kose seg med julegodsakene i moderate mengder.. Jeg koser meg i moderate mengder. Julekakene kommer nok til å vare et par uker til. :-) 0 Siter
Gjest akterutseilt Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg koser meg i moderate mengder. Julekakene kommer nok til å vare et par uker til. :-) Du er en av de (få) som har skjønt det! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Vil ikke si jeg har syndet akkurat, men ja jeg har kjøpt en pose julegodt til halv pris Marsipan og sjokolader var det i den. Halvtømt i dag, og resten tar jeg vel i morgen... 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Det syns jeg du skal! Noe ER galt når man oppfordres til å nærmest kaste mat i stedet for å kose seg med julegodsakene i moderate mengder.. Ja, det slankehysteriet som har regelrett har invadert media er rett og slett galskap. Jeg kan ikke begripe hva de tror at dette overfokuset på mat skal hjelpe for. Min hjerne er i hvert fall skrudd sammen slik at jeg spiser en sjokolade på ren trass når jeg ser en ny "slankeoppskrift" eller hører slankepropaganda. 0 Siter
cec5 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Når ble mat syndig? Tenkte med en gang på noe heeeelt annet da jeg leste overskriften... 0 Siter
Tralla Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jepp, vi fikk nok en gang en konfekteske på jobb i dag. Og når jeg hadde hatt det så travelt at jeg ikke hadde spist skikkelig lunsj, så måtte jeg bare ha noen biter av den. Så lurte jeg i meg to biter av fazerminten som hadde stått her siden jula... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Siden jeg er på en diett omtrent uten karbohydrater akkurat nå, så har jeg syndet med 2 Multigrain knekkebrød med magerost og egg på. Mmmmm, godt 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jah! Jeg har spist 2 svære japper! Og drukket en colaboks. Og spist noen pepperkaker. Etter å ha vært helt anti-alt-som-er-av-alt-som-er-godt i siste del av svangerskapet så er det så deilig å kunne spise sånne ting igjen uten å få den jævla halsbranndriiiiiten. Så jeg føler meg litt ustoppelig, hvertfall når det kommer til sjokolade. Men nå har ikke jeg et slankeforsett heller da. Planen er å amme meg ned i vekt. Altså ned til normal vekt. 0 Siter
muriel Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Ja, den helvetes julesjokoladen som de selger for halv pris og som jeg ikke klarer å motstå ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Har nettopp spist 3 After Eight og 2 Smørbukk-karameller. 0 Siter
Gjest neeeei Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jah! Jeg har spist 2 svære japper! Og drukket en colaboks. Og spist noen pepperkaker. Etter å ha vært helt anti-alt-som-er-av-alt-som-er-godt i siste del av svangerskapet så er det så deilig å kunne spise sånne ting igjen uten å få den jævla halsbranndriiiiiten. Så jeg føler meg litt ustoppelig, hvertfall når det kommer til sjokolade. Men nå har ikke jeg et slankeforsett heller da. Planen er å amme meg ned i vekt. Altså ned til normal vekt. 6 boller og en stor sjokolade. Im a loooooser 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg kjøpte 4 store plater med julesjokolade i går. Nå er det 2 igjen.. De er farlig gode.. Med mandler og hasselnøtter. *Hente en bit til* 0 Siter
EllaJo Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Har drukket litt pepsi max og spist en sjokolade. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.