Gå til innhold

FU: Har du unnet deg selv noe godt og syndig i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest akterutseilt
Skrevet

Lei av alle slankeforsettene og følte meg nærmest uglesett da jeg kjøpte en sjokolade på kiosken i stad.

Har du syndet i dag? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja... Og i går og dagen før det... :P

Skrevet

Nei, i dag har jeg ikke syndet. Ikke ennå, men jeg kommer sannsynligvis til å ta litt fra julekakeboksen senere.

Gjest akterutseilt
Skrevet

Nei, i dag har jeg ikke syndet. Ikke ennå, men jeg kommer sannsynligvis til å ta litt fra julekakeboksen senere.

Det syns jeg du skal!

Noe ER galt når man oppfordres til å nærmest kaste mat i stedet for å kose seg med julegodsakene i moderate mengder..

Skrevet

Jeg drakk en Pepsi Max. Har holdt meg helt siden søndag :S

Skrevet

Det syns jeg du skal!

Noe ER galt når man oppfordres til å nærmest kaste mat i stedet for å kose seg med julegodsakene i moderate mengder..

Jeg koser meg i moderate mengder. Julekakene kommer nok til å vare et par uker til. :-)

Gjest akterutseilt
Skrevet

Jeg koser meg i moderate mengder. Julekakene kommer nok til å vare et par uker til. :-)

Du er en av de (få) som har skjønt det! :)

Skrevet

Vil ikke si jeg har syndet akkurat, men ja jeg har kjøpt en pose julegodt til halv pris :) Marsipan og sjokolader var det i den. Halvtømt i dag, og resten tar jeg vel i morgen...

Gjest Signert
Skrevet

Det syns jeg du skal!

Ja, det slankehysteriet som har regelrett har invadert media er rett og slett galskap. Jeg kan ikke begripe hva de tror at dette overfokuset på mat skal hjelpe for. Min hjerne er i hvert fall skrudd sammen slik at jeg spiser en sjokolade på ren trass når jeg ser en ny "slankeoppskrift" eller hører slankepropaganda.

Skrevet

Når ble mat syndig? Tenkte med en gang på noe heeeelt annet da jeg leste overskriften...

Skrevet

Jepp, vi fikk nok en gang en konfekteske på jobb i dag. Og når jeg hadde hatt det så travelt at jeg ikke hadde spist skikkelig lunsj, så måtte jeg bare ha noen biter av den. Så lurte jeg i meg to biter av fazerminten som hadde stått her siden jula...

Skrevet

Siden jeg er på en diett omtrent uten karbohydrater akkurat nå, så har jeg syndet med 2 Multigrain knekkebrød med magerost og egg på.

Mmmmm, godt :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jah! Jeg har spist 2 svære japper! Og drukket en colaboks. Og spist noen pepperkaker. Etter å ha vært helt anti-alt-som-er-av-alt-som-er-godt i siste del av svangerskapet så er det så deilig å kunne spise sånne ting igjen uten å få den jævla halsbranndriiiiiten. Så jeg føler meg litt ustoppelig, hvertfall når det kommer til sjokolade.

Men nå har ikke jeg et slankeforsett heller da. Planen er å amme meg ned i vekt. ;) Altså ned til normal vekt.

Skrevet

Ja, den helvetes julesjokoladen som de selger for halv pris og som jeg ikke klarer å motstå ;-)

Skrevet

Har nettopp spist 3 After Eight og 2 Smørbukk-karameller.

Skrevet

Jah! Jeg har spist 2 svære japper! Og drukket en colaboks. Og spist noen pepperkaker. Etter å ha vært helt anti-alt-som-er-av-alt-som-er-godt i siste del av svangerskapet så er det så deilig å kunne spise sånne ting igjen uten å få den jævla halsbranndriiiiiten. Så jeg føler meg litt ustoppelig, hvertfall når det kommer til sjokolade.

Men nå har ikke jeg et slankeforsett heller da. Planen er å amme meg ned i vekt. ;) Altså ned til normal vekt.

6 boller og en stor sjokolade. Im a loooooser

Skrevet

Jeg kjøpte 4 store plater med julesjokolade i går. Nå er det 2 igjen.. De er farlig gode.. Med mandler og hasselnøtter. *Hente en bit til*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...