Gå til innhold

FU: Har du unnet deg selv noe godt og syndig i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff ja... sukk.. burde gått ned litt.. er 90 kg.. sukk.. men er altfor glad i godterier og mat=(

Fikke et kick isted og spiste masse sjokolade og godterier.. Klarte ikke la vær...

Skrevet

Den største synden jeg har gjort i matveien i dag er vel rundt en hekto nøtte-og-frukt-blanding i formiddag. :o)

Skrevet

Jeg vaska (nesten) hele huset etter jobb idag og syntes jeg fortjente litt sjokolade og potetgull ;-)

punky brewster
Skrevet

Ja, jeg har syndet, synder stort sett hver dag, hvis godter er å synde. Trimmer også daglig, så klarer fint å holde vekten, men alt det sukkeret er jo ikke bra.

Gjest Underskrift
Skrevet

ja, det har jeg;o)

Men jeg har trent også da ;o)

Gjest Underskrift
Skrevet

Siden jeg er på en diett omtrent uten karbohydrater akkurat nå, så har jeg syndet med 2 Multigrain knekkebrød med magerost og egg på.

Mmmmm, godt :)

Ja, nå tar du jo nesten helt av...

*angrer for at jeg dyttet i meg en halv melkesjokolade og 0.5l cola*

Skrevet

Siden jeg er på en diett omtrent uten karbohydrater akkurat nå, så har jeg syndet med 2 Multigrain knekkebrød med magerost og egg på.

Guri malla, det er den gørreste synden jeg har hørt om på lenge. ;oP

Skrevet

Kan du ikke spise knekkebrød?

Er det også usunt nå da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Regner ikke godis som synd.

Men nei: Jeg har ikke spist noe usunt i dag.

Skrevet

Au jess!

Nevner i fleng:

Store og mange porsjoner med deilig salat....med bacon, haugevis av parmesanost og balsamico i.

Et lite stykke stratos

Kaffe og bayles

Halv liter med Nesquick

Skrevet

Jah! Jeg har spist 2 svære japper! Og drukket en colaboks. Og spist noen pepperkaker. Etter å ha vært helt anti-alt-som-er-av-alt-som-er-godt i siste del av svangerskapet så er det så deilig å kunne spise sånne ting igjen uten å få den jævla halsbranndriiiiiten. Så jeg føler meg litt ustoppelig, hvertfall når det kommer til sjokolade.

Men nå har ikke jeg et slankeforsett heller da. Planen er å amme meg ned i vekt. ;) Altså ned til normal vekt.

Jeg innbilte meg at jeg kunne spise hva som helst og gikk _opp_ 7 kilo i ammeperioden...

Gjest akterutseilt
Skrevet

Når ble mat syndig? Tenkte med en gang på noe heeeelt annet da jeg leste overskriften...

Leser du alle slankeoppslagene på forsidene av media så føler man seg helt klart syndig når man spiser usunt nå om dagen.. :)

Gjest Pontiac
Skrevet

"Synder" stort sett hver dag :)

Men så er jeg så heldig at jeg slipper å tenke vekt med det første da.

Skrevet

Ja, nå tar du jo nesten helt av...

*angrer for at jeg dyttet i meg en halv melkesjokolade og 0.5l cola*

Grunnen til at jeg nå må være så streng er litt for mange sjokolader...

Skrevet

Guri malla, det er den gørreste synden jeg har hørt om på lenge. ;oP

Unnskyld da ;)

Skrevet

Kan du ikke spise knekkebrød?

Er det også usunt nå da?

Neida, det er ikke usunt. Men siden jeg helst skal være i ketose akkurat nå så blir også kjempegrove knekkebrød en liten synd.

Men, men, jeg går da ned likevel :)

Skrevet

Unnskyld da ;)

Det er greit - for denne gang. :o)

Skrevet

Forbaska julesjokolade, på halv pris.

*angrer*

Men den var god ;)

Skrevet

Det er greit - for denne gang. :o)

:D Takk for det

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg innbilte meg at jeg kunne spise hva som helst og gikk _opp_ 7 kilo i ammeperioden...

Hehe, ups.. jeg også innbiller meg det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...