Gå til innhold

Artig telefon

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://tinyurl.com/y9pzbk

Jeg er ikke av typen som rabler helt når jeg ser tekniske duppedingster, men denne telefonen kommer til å selge vannvittig bra med mindre Apple priser seg ut.

Skrevet

hehe tja, vedder på at de to eldste her i huset gjerne vil ha en sånn, mener den ligger i underkant av 4000,- nå, skal lure på hvor fort prisen daler;)

skikkelig stilig var den iallfall...

Gjest Lat som f...
Skrevet

Kuuul! ;o)

Hvor mye er det antatt at denne telefonen vil koste da, og når kommer den på markedet? (jeg gidder ikke lese all teksten selv, men antar at du kanskje har fått det med deg om det står der?...)

Gjest Lat som f...
Skrevet

hehe tja, vedder på at de to eldste her i huset gjerne vil ha en sånn, mener den ligger i underkant av 4000,- nå, skal lure på hvor fort prisen daler;)

ER den allerede på markedet?

Da blir det vel julegave til kommende jul om prisen er overkommelig.

Kanskje vi skal kjøpe den i julegave til oss selv? ;D)

Morsom leke for godt voksne også det der!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kuuul! ;o)

Hvor mye er det antatt at denne telefonen vil koste da, og når kommer den på markedet? (jeg gidder ikke lese all teksten selv, men antar at du kanskje har fått det med deg om det står der?...)

Jeg aner ikke hva den vil koste, men ser sheba skriver rundt 4000.

Lekker er det i hvert fall helt sikkert at den er.

Skrevet

ER den allerede på markedet?

Da blir det vel julegave til kommende jul om prisen er overkommelig.

Kanskje vi skal kjøpe den i julegave til oss selv? ;D)

Morsom leke for godt voksne også det der!

aner ikke om den er på markedet, men så videoen på sida og mener han nevnte noe sånn som 499 dollar.. kan hende jeg tok feil:)

Skrevet

På nyhetene har de sagt rundt 5000, men hva som stemmer aner jeg ikke :-)

Skrevet

Innen denne kommer på det norske markedet, tipper det blir i november/ desember, så har de andre produsentene laget en mobil som er langt bedre enn hva du får for pengene her. Jeg ble også imponert ved første øyekast, men leser du nøyere, blir du ikke særlig overbevist. Lagring på 8gb. øøøh, kamera på 2 mp og ikke 3G? Det burde være en selvfølge. Dessuten er batterikapasiteten og måten det er laget på (kan ikke taes ut og byttes f.eks) helt merkelig.

Så blir det jo selvfølgelig å se hvordan softwaren funker i den.

I tillegg pleier Apple å ha et snodig eierforhold til sine produkter også etter det er solgt til kunden, så jeg gleder meg til å se hvilke papirer man må signere for å få "adoptere" deres mobil.

MEN, ja, jeg svelget den rått først. Heldigvis er det lenge til den kommer så man kan finne ut mye om den før den kommer. Det er også en Cebitmesse før den blir lansert i Norge, og der tipper jeg det kommer en del godbiter nå som Apple er på banen. Så det er supert at iPhone ble lansert så tidlig.

Skrevet

aner ikke om den er på markedet, men så videoen på sida og mener han nevnte noe sånn som 499 dollar.. kan hende jeg tok feil:)

499 for den med 4gb minne. 599 for den med 8 gb minne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Innen denne kommer på det norske markedet, tipper det blir i november/ desember, så har de andre produsentene laget en mobil som er langt bedre enn hva du får for pengene her. Jeg ble også imponert ved første øyekast, men leser du nøyere, blir du ikke særlig overbevist. Lagring på 8gb. øøøh, kamera på 2 mp og ikke 3G? Det burde være en selvfølge. Dessuten er batterikapasiteten og måten det er laget på (kan ikke taes ut og byttes f.eks) helt merkelig.

Så blir det jo selvfølgelig å se hvordan softwaren funker i den.

I tillegg pleier Apple å ha et snodig eierforhold til sine produkter også etter det er solgt til kunden, så jeg gleder meg til å se hvilke papirer man må signere for å få "adoptere" deres mobil.

MEN, ja, jeg svelget den rått først. Heldigvis er det lenge til den kommer så man kan finne ut mye om den før den kommer. Det er også en Cebitmesse før den blir lansert i Norge, og der tipper jeg det kommer en del godbiter nå som Apple er på banen. Så det er supert at iPhone ble lansert så tidlig.

Tror du virkelig at noen vil klare å komme opp med noe like imponerenede?

De har forsøkt på MP3-stadiet nå i flere år, uten å være i nærheten.

Og er ikke 8 GB minne imponerende i en telefon? Det 8 ganger så mye som den nærmeste konkurrenten i dag.

Skulle gjerne hatt 80 GB selv, men 8 er per i dag ekstremt mye i en mobiltelefon.

Ingen kommer til å være i nærheten av noe like rått.

Skrevet

Tror du virkelig at noen vil klare å komme opp med noe like imponerenede?

De har forsøkt på MP3-stadiet nå i flere år, uten å være i nærheten.

Og er ikke 8 GB minne imponerende i en telefon? Det 8 ganger så mye som den nærmeste konkurrenten i dag.

Skulle gjerne hatt 80 GB selv, men 8 er per i dag ekstremt mye i en mobiltelefon.

Ingen kommer til å være i nærheten av noe like rått.

Om jeg tror noen vil klare å komme opp med noe like imponerende i løpet av et år? Absolutt. Selve programvaren i seg selv syns jeg ikke er imponerende, både SE og Nokia matcher bra. Det er som dødskult er touchskjerm.

8gb er bra til å være mobil, men ikke til å være Apple.

Men som jeg prøvde å gi uttrykk for, dette er det jeg er _skuffet_ over etter å ha lest de første artiklene om mobilen. Har ikke testet den selv. Og om jeg har lyst på en? Jepp. VELDIG lyst på. Gleder meg hvertfall til å kunne klå på en. Håper den kommer på elektromessa til høsten.

Skrevet

Wow...en sånn en vil jeg ha:) Så lekker! Gleder meg til den kommer til det norske markedet!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om jeg tror noen vil klare å komme opp med noe like imponerende i løpet av et år? Absolutt. Selve programvaren i seg selv syns jeg ikke er imponerende, både SE og Nokia matcher bra. Det er som dødskult er touchskjerm.

8gb er bra til å være mobil, men ikke til å være Apple.

Men som jeg prøvde å gi uttrykk for, dette er det jeg er _skuffet_ over etter å ha lest de første artiklene om mobilen. Har ikke testet den selv. Og om jeg har lyst på en? Jepp. VELDIG lyst på. Gleder meg hvertfall til å kunne klå på en. Håper den kommer på elektromessa til høsten.

Den ser rå ut.

Personlig er jeg meget fornøyd med Ipod, men jeg ser problemer med en telefon fra Apple dersom de ikke klarer å gjøre noe med den bedritne batteritida til Ipoden - noe jeg ser at de ikke klarer (16 timer musikk på telefonen).

Det er upraktisk lite når man også skal ringe.

8 gb er også alt for lite for meg. Jeg må ha minst 60 neste gang jeg trenger MP3-spiller.

Men med større hd og bedre batteri, hadde den der vært perfekt.

Uansett: Den ser faen meg fin ut. :)

Skrevet

Den ser rå ut.

Personlig er jeg meget fornøyd med Ipod, men jeg ser problemer med en telefon fra Apple dersom de ikke klarer å gjøre noe med den bedritne batteritida til Ipoden - noe jeg ser at de ikke klarer (16 timer musikk på telefonen).

Det er upraktisk lite når man også skal ringe.

8 gb er også alt for lite for meg. Jeg må ha minst 60 neste gang jeg trenger MP3-spiller.

Men med større hd og bedre batteri, hadde den der vært perfekt.

Uansett: Den ser faen meg fin ut. :)

DER er vi enig! Jeg falt PLADASK da jeg så den. Kanskje derfor jeg ble så skuffa da jeg begynte å lese spesifikasjonene? Men det er klart- de kommer SIKKERT til å forbedre produktet. Det er jeg sikker på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

DER er vi enig! Jeg falt PLADASK da jeg så den. Kanskje derfor jeg ble så skuffa da jeg begynte å lese spesifikasjonene? Men det er klart- de kommer SIKKERT til å forbedre produktet. Det er jeg sikker på.

De gjør nok som med Ipoden.

Satser hele tiden på å ligge et lite skritt foran konkurrentene, men forbedrer ikke mer enn hva det må - og dermed sørge for at vi må fornye hvert år.

De er litt sleipe, men jeg tviler ikke på at den der kommer til å selge vilt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...