Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har jeg fått min nye SE W810i i hus!!! Vakker liten sak, ja.

Men jeg får ikke lastet ned musikken til memorystick'en. Bare til Sim-kortet, og der er det jo ikke mye plass.

Noen som kan hjelpe en "blond" novice?

Skrevet

Vi brukte kabelen som fulgte med .... gikk veldig greit det.

Skrevet

Symbolet på memorystick ser akkurat ut som et sim-kort. Er du sikker på at det ikke _er_ memorystick'en du har lastet til? Trodde ikke det gikk an å laste musikk til sim-kortet...

Skrevet

Bruker du programmet som fulgte med? Du har nok lastet til telefon-minnet og ikke til sim-kortet.

Hvis du bruker det programmet du fikk med telefonen, er det en nedtrekksmeny over det høyre vinduet hvor du kan velge hvor do skal legge musikken. Der står det sikkert telefon-minne nå og du må bytte til minnekortet.

Skrevet

Vi brukte kabelen som fulgte med .... gikk veldig greit det.

Jeg gjorde også det, men musikken ble tydeligvis lagt på feil sted. Fikk lagret 2 sanger før jeg fikk beskjed om at det ikke var mer plass...

Skrevet

Symbolet på memorystick ser akkurat ut som et sim-kort. Er du sikker på at det ikke _er_ memorystick'en du har lastet til? Trodde ikke det gikk an å laste musikk til sim-kortet...

Jeg vet jo ikke helt, men jeg prøvde å laste ned via USB-kabelen som var med. Etter 2 sanger fikk jeg beskjed om at det ikke var plass til mer.

Synes jo det er litt lite da...

Skrevet

Bruker du programmet som fulgte med? Du har nok lastet til telefon-minnet og ikke til sim-kortet.

Hvis du bruker det programmet du fikk med telefonen, er det en nedtrekksmeny over det høyre vinduet hvor du kan velge hvor do skal legge musikken. Der står det sikkert telefon-minne nå og du må bytte til minnekortet.

Puttet inn den CD'n som var med og lastet ned Programmet som heter Disc2Phone. og brukte det til å overføre musikken. Så ikke noe til høyre, men skal sjekke igjen.

Takk for tipset :)

Skrevet

Jeg vet jo ikke helt, men jeg prøvde å laste ned via USB-kabelen som var med. Etter 2 sanger fikk jeg beskjed om at det ikke var plass til mer.

Ja det er lite for det følger jo med 512 Mb minnekort i telefonen.

Det må være ett eller annet du kan finne ut av i brukermanualen ..... jeg husker dessverre ikke nå hva vi gjorde, har ikke byttet sanger siden i høst :)

Skrevet

Du MÅ ikke bruke de medfølgende programmene. Hvis du kobler den til i USB, så finner Utforsker'n den som en ekstern disk. Da får du opp to stasjoner, og av navnet på disse som kommer opp, så skjønner du hvilken som er memory card :) Da kan du dra over kataloger eller enkeltsanger. Tror du skal legge de i katalogen som heter 'audio'.

Håper du skjønner hva jeg mener..

Skrevet

Ja det er lite for det følger jo med 512 Mb minnekort i telefonen.

Det må være ett eller annet du kan finne ut av i brukermanualen ..... jeg husker dessverre ikke nå hva vi gjorde, har ikke byttet sanger siden i høst :)

Helt i orden det :) Takk for svar. Skal saumfare bruksanvisningen.

Skrevet

Du MÅ ikke bruke de medfølgende programmene. Hvis du kobler den til i USB, så finner Utforsker'n den som en ekstern disk. Da får du opp to stasjoner, og av navnet på disse som kommer opp, så skjønner du hvilken som er memory card :) Da kan du dra over kataloger eller enkeltsanger. Tror du skal legge de i katalogen som heter 'audio'.

Håper du skjønner hva jeg mener..

JEg skjønner i alle fall delvis. Men hvordan skjønner jeg hva som er telefonminnet og hva som er Memorysticken?

Skrevet

Puttet inn den CD'n som var med og lastet ned Programmet som heter Disc2Phone. og brukte det til å overføre musikken. Så ikke noe til høyre, men skal sjekke igjen.

Takk for tipset :)

Ja, det er Disc2Phone jeg mener. Det er tre vinduer der, det venstre har musikken du har på pc-en, det midtre er de sangene som skal overføres og det til høyre viser hva du har på telefonen. Over det til høyre er det et lite felt som er den nedtrekksmenyen hvor du kan velge.

Skrevet

Jeg fant, jeg fant - så nå laster jeg ned av hjertens lyst. Tusen, tusen takk :)

Skrevet

Ja, det er Disc2Phone jeg mener. Det er tre vinduer der, det venstre har musikken du har på pc-en, det midtre er de sangene som skal overføres og det til høyre viser hva du har på telefonen. Over det til høyre er det et lite felt som er den nedtrekksmenyen hvor du kan velge.

Jepp. Takket være deg fant jeg det. Har overført 5 CD'er til nå :)

Skrevet

Jepp. Takket være deg fant jeg det. Har overført 5 CD'er til nå :)

Så bra, kos deg!

Skrevet

Det hørtes lite ut, ja...

Skrevet

Det hørtes lite ut, ja...

Har fått det til nå! AV hjalp meg :)

Skrevet

JEg skjønner i alle fall delvis. Men hvordan skjønner jeg hva som er telefonminnet og hva som er Memorysticken?

Skal vi se..

Det var det jeg mente med navn på diskene som kom opp. Har nå koblet til mobilen min, og da får jeg opp to stasjoner, en som heter Phone, og en som heter Phone Card, og da er jo selvfølgelig Phone Card memory sticken.

På phone card ligger det en mappe (lå der fra før) som heter music, og der limer jeg inn mp3, kataloger med album, eller enkeltfiler :)

Skrevet

Skal vi se..

Det var det jeg mente med navn på diskene som kom opp. Har nå koblet til mobilen min, og da får jeg opp to stasjoner, en som heter Phone, og en som heter Phone Card, og da er jo selvfølgelig Phone Card memory sticken.

På phone card ligger det en mappe (lå der fra før) som heter music, og der limer jeg inn mp3, kataloger med album, eller enkeltfiler :)

Takk. Jeg fikk hjelp av AV til å finne ut av dette, så nå har jeg lastet ned massevis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...