Gå til innhold

Ferdig pizzabunn?

Anbefalte innlegg

Gjest Fredagskos
Skrevet

Hvor i Oslo får jeg kjøpt ferdig pizzabunn? Gjør ikke noe om den er frosen, men tenker ikke på de små ferdigbunnene fra Toro som smaker papp.

Gjest Signert
Skrevet

Vet at de har det på Centra, ICA maxi og enkelte menybutikker. Både frossene og de ferske som er rullet sammen og pakket i plastemballasje (Kan anbefales)

Skrevet

Pitabrød blir også gode pizzabunner. Ingen pappkonsistens eller -smak:)

Skrevet

De små pizzaene til Euroshopper (10kr) er kanongode. De er med tomatsaus og bittelitt ost. De funker bra som pizzabunn om du ikke tar altfor mye ost på (da blir den lett bløt)

Selges på rimi og ica-butikker.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er gjerne ganske kresen på ferdigmat, men synes faktisk Toro-bunnen var bedre enn forventet. Med godt fyll på ble det riktig så godt - mye bedre enn Grandiosa o.l. :-).

Skrevet

De små pizzaene til Euroshopper (10kr) er kanongode. De er med tomatsaus og bittelitt ost. De funker bra som pizzabunn om du ikke tar altfor mye ost på (da blir den lett bløt)

Selges på rimi og ica-butikker.

Det er jeg enig med deg i. Jeg har alltid noen i fryser'n og de blir mye bedre enn alle andre ferdigkjøpte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...