Gjest Fredagskos Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hvor i Oslo får jeg kjøpt ferdig pizzabunn? Gjør ikke noe om den er frosen, men tenker ikke på de små ferdigbunnene fra Toro som smaker papp. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Vet at de har det på Centra, ICA maxi og enkelte menybutikker. Både frossene og de ferske som er rullet sammen og pakket i plastemballasje (Kan anbefales) 0 Siter
Frozen1 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Pitabrød blir også gode pizzabunner. Ingen pappkonsistens eller -smak:) 0 Siter
Lucretia Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 De små pizzaene til Euroshopper (10kr) er kanongode. De er med tomatsaus og bittelitt ost. De funker bra som pizzabunn om du ikke tar altfor mye ost på (da blir den lett bløt) Selges på rimi og ica-butikker. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg er gjerne ganske kresen på ferdigmat, men synes faktisk Toro-bunnen var bedre enn forventet. Med godt fyll på ble det riktig så godt - mye bedre enn Grandiosa o.l. :-). 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 De små pizzaene til Euroshopper (10kr) er kanongode. De er med tomatsaus og bittelitt ost. De funker bra som pizzabunn om du ikke tar altfor mye ost på (da blir den lett bløt) Selges på rimi og ica-butikker. Det er jeg enig med deg i. Jeg har alltid noen i fryser'n og de blir mye bedre enn alle andre ferdigkjøpte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.