Musli Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg vil gå ned i vekt og lurte på om jeg gjør treningen riktig.. Jeg tar 20 min på crosstrainer først,så 15 min ca med styrketrening.. Med et styrketreningsapparat jeg har hjemme.Etter på trener jeg 20 min til med crosstraineren. Tilsammen 40 min kondisjon. Er det for mye i kondisjon? Ville dere lagt det opp på en annen måte for bedre vektreduksjon i treningen? På forhånd takk=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Styrketrening er også viktig for vektnedgangen. Dette fordi muskler forbrenner mye fett. Greit, de veier også mer, men det ser unektelig pener ut med en muskuløs kropp enn en tynn og dvask en! Jeg ville nok økt litt på styrkedelen - og heller brukt litt mindre tid på den aerobe delen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Styrketrening er også viktig for vektnedgangen. Dette fordi muskler forbrenner mye fett. Greit, de veier også mer, men det ser unektelig pener ut med en muskuløs kropp enn en tynn og dvask en! Jeg ville nok økt litt på styrkedelen - og heller brukt litt mindre tid på den aerobe delen. Jeg tok faktisk 30 min med styrketrening:O merket det da jeg trente isted..hehe.. så da blir det 20 min med kondisjon,så 30 min styrke og avslutter med 20 min kondisjon..?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg tok faktisk 30 min med styrketrening:O merket det da jeg trente isted..hehe.. så da blir det 20 min med kondisjon,så 30 min styrke og avslutter med 20 min kondisjon..?? Bedre blanding det, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har følgende opplegg på treningen hjemme: 10-15 min sykling, på middels motstand, uten program (oppvarming) ca 15 min styrketrening 10-15 min sykling med program (varierende motstand) ca 15 min styreketrening 10-15 min sykling med program (varierende motstand) Det hender jeg skipper den siste syklingen, men jeg vil helst ha den med. På styrketreningen tar jeg 2 x 60-70 sit-ups, noen armhevinger, lette vekter for rygg, armer og skuldrer. Moro :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.