mariaflyfly Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hva ER det med klokka i dag, a? Den går jo sååå sakte. Jaja, bare 45 min til trekninga i vinlotteriet nå... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Vant du? :-) Jepp, faktisk! Stakk av med en Valpolicella. Helt ok 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jepp, faktisk! Stakk av med en Valpolicella. Helt ok God rødvinsfredag;.) Den er god. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg og vil ha helg... Men selvsagt måtte jeg være dumsnill og ta på meg ekstravakt i natt. *gjesp* Jaja, i morra er det party! 0 Siter
Alana Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jepp, faktisk! Stakk av med en Valpolicella. Helt ok Ikke dårlig! Gratulerer. Det hjalp å klage litt da ;-) Ha en fortryllende helg! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Ikke dårlig! Gratulerer. Det hjalp å klage litt da ;-) Ha en fortryllende helg! Dere og! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Jeg og vil ha helg... Men selvsagt måtte jeg være dumsnill og ta på meg ekstravakt i natt. *gjesp* Jaja, i morra er det party! Ånei, nå syntes jeg skikkelig synd på deg. Det er lenge sida jeg har trengt helg så mye som i ettermiddag. God vakt! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Ånei, nå syntes jeg skikkelig synd på deg. Det er lenge sida jeg har trengt helg så mye som i ettermiddag. God vakt! Tja, det blir ikke så synd på meg i februar når lønna kommer, håper jeg. Og håper nattevakta blir rolig og går fort. Har natt to foregående også, så nå begynner jeg å bli litt smålei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.