Gjest Benedickte Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hei! Er det noen her inne som har noen gode råd mot sår hals? De siste to dagene har jeg hatt fryktelig vondt i halsen når jeg svelger (det kjennes ut som om jeg har en kaktus i halsen!) og jeg skulle veldig gjerne hatt noen gode tips for å lindre ubehaget. 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Drikk eller kalde drikker eller spis is. Det lindrer og det får ned hevelser hvis du har det. God bedring:) 0 Siter
Gjest jada mhm Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 kalde eller lunken veske hjelper. varme drikker bare forverrer 0 Siter
Gjest Benedickte Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hei! Tusen takk for svar til både jada mhm og NurseNovel! Så kalde drikker er tingen altså - og jeg som har bøttet innpå med varm te med honning og trodd at det skulle hjelpe. Nå skal jeg drikke MASSE kaldt vann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.