Gjest reante Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Fikk høre av noen at en person med psykisk utviklingshemming (fragilt x) hadde tatt sertifikat etter 100 kjøretimer og 5 teorikurs med flere stryk på prøven. Er det forsvarlig eller? Er jo klar over at det finnes forskjellige grader av psykisk utviklingshemming da. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg vet om et par stykker(to søsken faktisk) som er rimelig tilbakestående. Men de har blitt ærklært myndige så da kan de fritt frem ta lappen. Og begge kjører bil ja. Grøss 0 Siter
Gjest angst for kjøretimer og serfikat Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg vet om et par stykker(to søsken faktisk) som er rimelig tilbakestående. Men de har blitt ærklært myndige så da kan de fritt frem ta lappen. Og begge kjører bil ja. Grøss ja da burde det være håp for meg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.