Gå til innhold

Skal på date i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest Sexy or not
Skrevet

Og gruegleder meg sånn :o)

har noen kg for mye og lurer på om noen har et tips til hva jeg bør ha på meg? (psst..kg ligger på magen for stort sett;()

På forhånd takk.

Skrevet

Det er litt vanskelig å si når jeg ikke aner hva du har av klær, men uansett vil jeg bare si lykke til og kos deg :)

Gjest Sexy or not
Skrevet

Det er litt vanskelig å si når jeg ikke aner hva du har av klær, men uansett vil jeg bare si lykke til og kos deg :)

Nei det er det. Kan ikke begynne å ramse opp alle klærne jeg har her.

Men tenkte litt på sånn generelle tips..

Skrevet

Du vet selv best hva du har og hva som er fint. Ikke kle deg for utfordrende. Noe som sitter løst over magen er lurt, dersom det er der det er noe ekstra.

Lykke til!

Gjest Princess Peach
Skrevet

En omslagstopp som går inn der du er tynnest er fint når man har noen kg ekstra på magen. :)

Lykke til. :)

Gjest Sexy or not
Skrevet

En omslagstopp som går inn der du er tynnest er fint når man har noen kg ekstra på magen. :)

Lykke til. :)

hmmm..har en omslagskjole..kan det også funke?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei det er det. Kan ikke begynne å ramse opp alle klærne jeg har her.

Men tenkte litt på sånn generelle tips..

Mage skjules best med utringet topp eller bluse. Helst de med understrekning under brystene eller innsnevring. For så å falle mest mulig rett ned.

Da fremheves midje og bryst og tar fokus bort fra magen. Ikke bruk for trange bukser, da legger valkene seg over bukselinningen og det er _ikke_ pent!

Høyhælte støvletter er alltid lekkert...

*misunner deg grovt*

Gjest Sexy or not
Skrevet

Du vet selv best hva du har og hva som er fint. Ikke kle deg for utfordrende. Noe som sitter løst over magen er lurt, dersom det er der det er noe ekstra.

Lykke til!

Tusen takk!! :)

hidi, the scorpion
Skrevet

hmmm..har en omslagskjole..kan det også funke?

Yes, med høyhælte støvletter...

Gjest Sexy or not
Skrevet

Yes, med høyhælte støvletter...

ja..og svarte strømper under ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

WOW!

Og jeg er hokjønn...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Høres kjempefint ut! :)

Gjest Sexy or not
Skrevet

Mage skjules best med utringet topp eller bluse. Helst de med understrekning under brystene eller innsnevring. For så å falle mest mulig rett ned.

Da fremheves midje og bryst og tar fokus bort fra magen. Ikke bruk for trange bukser, da legger valkene seg over bukselinningen og det er _ikke_ pent!

*misunner deg grovt*

Takk du:) Da tar jeg omslagskjolen min med svart strømpebukse og høyhelte støvletter....men oooops? kjolen er veldig kort da!!

Gjest Sexy or not
Skrevet

oooops!! kjolen er ganske kort da!!!

Skrevet

Takk du:) Da tar jeg omslagskjolen min med svart strømpebukse og høyhelte støvletter....men oooops? kjolen er veldig kort da!!

Ville hatt bukse under jeg, så blir det litt mer casual. kan ev. ha støvletter over buksene.

Skrevet

*misunner deg grovt*

"Ikke bruk for trange bukser, da legger valkene seg over bukselinningen og det er _ikke_ pent! "

Jeg kaller det muffinsform ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Date er date! Lekre ben er ingen hindring...

Slå deg løs og kos deg!

Skrevet

Bukse under en kort kjole eller tunika er jo kjempefint da! :)

Skrevet

Enig med DarkPink og Flyfly, en svart bukse under blir lekkert og stilig, kort kjole og høyhælte støvletter på første date kan fort se billig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...