Gå til innhold

Princess Peach og Dark Pink!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Dere har i tråden "Når var du første gang på GU?" gitt meg en latter som jeg ikke har hatt maken til på år og dag.

Deres diskusjon om DarkPinks gu-undersøkelse er bare helt hysterisk morsom (synes synd på deg da DP) og jeg har hylledd litervis.

Takk :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL*

Bare hyggelig! Hva var det som var så hysterisk morsomt, da? :)

Gjest Pontiac
Skrevet

*LOL*

Bare hyggelig! Hva var det som var så hysterisk morsomt, da? :)

Hvordan dere forteller og alle ideene og tankene som kommer frem underveis ;)

Men nå har jeg en fantastisk fantasi da og en hysterisk humor så du kan vel tenke deg bildene som flimret forbi :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvordan dere forteller og alle ideene og tankene som kommer frem underveis ;)

Men nå har jeg en fantastisk fantasi da og en hysterisk humor så du kan vel tenke deg bildene som flimret forbi :)

Hehe, det var kanskje litt mye rart som kom fram, ja! :)

Skrevet

Hehehe, så utrolig hyggelig da! God humor har du visst også ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehehe, så utrolig hyggelig da! God humor har du visst også ;)

Så rart at det går an å få så mye moro ut av et så umorsomt tema. ;)

Skrevet

Er som regel ting som ikke er noe å le av som er morsomst.

Som at Vilde i Hotel Cæsar nå sitter igjen alene med en baby. Haha!

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes det er festlig, når tråden får litt humor i seg, det kan jo dempe litt angst hos nybegynnere til GU!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes det er festlig, når tråden får litt humor i seg, det kan jo dempe litt angst hos nybegynnere til GU!

Tror ikke det er særlig angstdempende å høre at legen plutselig kan stikke fingeren i rompa di uten forvarsel. *fnis*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er som regel ting som ikke er noe å le av som er morsomst.

Som at Vilde i Hotel Cæsar nå sitter igjen alene med en baby. Haha!

HC har jeg ikke fulgt med på, men samboeren er hekta. Hehe, mobbmobb.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror ikke det er særlig angstdempende å høre at legen plutselig kan stikke fingeren i rompa di uten forvarsel. *fnis*

Når det er sagt med humor, så jo!

Det er jo ikke vondt!

Skrevet

Hehe, vel jeg tror ikke jeg skal skryte på meg å ha gjort det lettere for noen å gå til GU etter det der.. =p

Skrevet

HC har jeg ikke fulgt med på, men samboeren er hekta. Hehe, mobbmobb.

Det er kællen min som er hekta også. Hvorfor jeg nå så på det når han var på jobb, det er en annen sak...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Når det er sagt med humor, så jo!

Det er jo ikke vondt!

DarkPink syntes jo det var vondt.

Jeg har aldri syntes at GU er vondt, men særlig koselig er det jo ikke. *brr*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er kællen min som er hekta også. Hvorfor jeg nå så på det når han var på jobb, det er en annen sak...

Hihi. Samboeren er på møte/fest i kveld, så jeg ser på akkurat det jeg vil og doler av hjertens lyst i kveld! :)

Skrevet

Hihi. Samboeren er på møte/fest i kveld, så jeg ser på akkurat det jeg vil og doler av hjertens lyst i kveld! :)

Føler meg litt patetisk jeg når jeg doler og ser beat for beat alene på en fredagskveld =s

hidi, the scorpion
Skrevet

DarkPink syntes jo det var vondt.

Jeg har aldri syntes at GU er vondt, men særlig koselig er det jo ikke. *brr*

Jeg var hos kvinnelig gynekolog forrige gang, og hun var bare helt herlig!

Gjorde meg ingenting å sprike med bena rett til værs! Hun hadde lun humor og medmenneskelighet i bøtter og spann! Og nei, røper ikke navnet hennes til noen...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Føler meg litt patetisk jeg når jeg doler og ser beat for beat alene på en fredagskveld =s

Jeg skulle jo egentlig ut på lønningspils i kveld, men ble overtalt til å ta en ekstra nattevakt. Jaja, blir party i morra iallfall! :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe, vel jeg tror ikke jeg skal skryte på meg å ha gjort det lettere for noen å gå til GU etter det der.. =p

Humor demper mye angst og smerter! Når hun ligger der og tenker på hva dere skrev, får hun kanskje latterkrampe...

Nå kommer fingeren opp bak, nå kommer fingeren...he, he

Skrevet

Jeg skulle jo egentlig ut på lønningspils i kveld, men ble overtalt til å ta en ekstra nattevakt. Jaja, blir party i morra iallfall! :)

Ja, her også =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...