Gå til innhold

Princess Peach og Dark Pink!!!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Føler meg litt patetisk jeg når jeg doler og ser beat for beat alene på en fredagskveld =s

Hvem er patetisk, sa du?

*snur meg rundt og kikker*

Skrevet

Hvem er patetisk, sa du?

*snur meg rundt og kikker*

Er du 20, student, forelsket og barnløs? =p

hidi, the scorpion
Skrevet

Er du 20, student, forelsket og barnløs? =p

Er 43, tre barn og single...

Skrevet

Er 43, tre barn og single...

Ja, hadde du bare vært gift også så hadde jo alene med beat for beat vært drømmekvelden? =)

I min situasjon blir det mer feil =)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, hadde du bare vært gift også så hadde jo alene med beat for beat vært drømmekvelden? =)

I min situasjon blir det mer feil =)

Får du fremdeles ikke fyren du er forelsket i? Han er DUM!

Har selv vært alene i to år og nyter mine velmaktsdager...Hva er sex? Hva er kjærlighet? Noe som noen blir dritlei av etter en liten stund (meg)!

Gjest Pontiac
Skrevet

Hehehe, så utrolig hyggelig da! God humor har du visst også ;)

God og god fru Blom :o

Men når jeg setter i gang med latteren min, da er det jaggu ikke den sjel som klarer å holde seg.

Sykelig nesten, må passe meg for hvor jeg får latterkrampe hen, for når jeg går i gang da er det så snørr og tårer triller, og jeg piper omtrent.

Men godt er det :D

Skrevet

God og god fru Blom :o

Men når jeg setter i gang med latteren min, da er det jaggu ikke den sjel som klarer å holde seg.

Sykelig nesten, må passe meg for hvor jeg får latterkrampe hen, for når jeg går i gang da er det så snørr og tårer triller, og jeg piper omtrent.

Men godt er det :D

En vanvittig latterkule er bedre enn den beste orgasme =)

Skrevet

Får du fremdeles ikke fyren du er forelsket i? Han er DUM!

Har selv vært alene i to år og nyter mine velmaktsdager...Hva er sex? Hva er kjærlighet? Noe som noen blir dritlei av etter en liten stund (meg)!

Joooda, vi koser oss som bare det! Men derfor burde jeg ikke sitte her alene.. =)

Du synes sikkert bare det er deilig å slapep av alene med barna i seng?

hidi, the scorpion
Skrevet

Joooda, vi koser oss som bare det! Men derfor burde jeg ikke sitte her alene.. =)

Du synes sikkert bare det er deilig å slapep av alene med barna i seng?

Alle mine barn er vekke! En bor med samboer, nr 2 er hos pappaen sin og nr. 3 overnatter hos en venninne for helga!

Det er bare meg og dyra her! Alene blir man jo avogtil selv om man er sammen med noen...Klart han skulle vært hos deg nå, og det tenker sikkert han òg!

Skrevet

Alle mine barn er vekke! En bor med samboer, nr 2 er hos pappaen sin og nr. 3 overnatter hos en venninne for helga!

Det er bare meg og dyra her! Alene blir man jo avogtil selv om man er sammen med noen...Klart han skulle vært hos deg nå, og det tenker sikkert han òg!

Ah.. men er det ensomt eller deilig da?

Jo, han kommer krypende inntil meg under dyna en gang i natt da, så jeg er egentlig veldig heldig =)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ah.. men er det ensomt eller deilig da?

Jo, han kommer krypende inntil meg under dyna en gang i natt da, så jeg er egentlig veldig heldig =)

Det er du!

Er veldig seksuell person, men utrolig hva singlelivet gjør...For meg er sex beregnet for noen spesiell... Er ikke ensom.

Bare at denne gangen leter jeg etter den perfekte for meg...Det kan ta tid!

Skrevet

Det er du!

Er veldig seksuell person, men utrolig hva singlelivet gjør...For meg er sex beregnet for noen spesiell... Er ikke ensom.

Bare at denne gangen leter jeg etter den perfekte for meg...Det kan ta tid!

Men desto bedre når du finner ham. Lykke til =)

hidi, the scorpion
Skrevet

Men desto bedre når du finner ham. Lykke til =)

Ikke sant!

Sukker høylydt.

Tror du jeg skremmer menn hvis jeg sier; dette er til livet skiller oss ad! He, he

Skrevet

Ikke sant!

Sukker høylydt.

Tror du jeg skremmer menn hvis jeg sier; dette er til livet skiller oss ad! He, he

Neinei. Og ta gjerne med deg tannbørste, tamponger og blomsterpotte første gang du skal hjem til ham.

Gjest Pontiac
Skrevet

Humor demper mye angst og smerter! Når hun ligger der og tenker på hva dere skrev, får hun kanskje latterkrampe...

Nå kommer fingeren opp bak, nå kommer fingeren...he, he

Takk for omtanken hidi, men jeg har hatt gu årlig i et utall år allerede og finnes ikke nervøs a bit :)

Men jeg tviler jo litt på om "stikk noe hardt inn i rompa, skrape med seg noe, og ut igjen på 5 sekunder" gjør tanken på gu lettere for noen nybegynnere :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk for omtanken hidi, men jeg har hatt gu årlig i et utall år allerede og finnes ikke nervøs a bit :)

Men jeg tviler jo litt på om "stikk noe hardt inn i rompa, skrape med seg noe, og ut igjen på 5 sekunder" gjør tanken på gu lettere for noen nybegynnere :)

Nettopp derfor! De sitter og venter på noe vondt, men så skjer ikke det vonde...

Wiii, så lettet de er! Men en lege bør absolutt si ifra, skal si ifra, hva de gjør...

Gjest Pontiac
Skrevet

Nettopp derfor! De sitter og venter på noe vondt, men så skjer ikke det vonde...

Wiii, så lettet de er! Men en lege bør absolutt si ifra, skal si ifra, hva de gjør...

Har aldri hatt problemer med at leger ikke sier ifra. Selvsakt skal de det.

Selv om jeg går hvert år så sier gyn hver gang hva hun skal gjøre. Burde vite det nå :)

Synes ikke gynundersøkelse er noe ille. Er blitt vant til det. Har svært mye kreft i familien så derfor har jeg gått årlig siden jeg var bare jentungen.

Merker bare et lite stikk av celleprøva, blør ikke etterpå, har ikke vondt.

Og kan spøke med gynokologen om hårklippen der nede :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...