Gå til innhold

"Syden"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det har de. Kommer ikke på sånne navn jeg, opratører på reiser. Lenge siden jeg var i "syden" sist. Så håper det snart blir "sol og sommer" på meg!

Misunner deg...

Skulle gjerne hatt litt sol og varme sjøl, men fristes ikke av å reise nå under graviditeten. Og så er det så mye annet å bruke penger på i tiden framover. Ikke at det behøver bli så dyrt det vi skal kjøpe av babyutstyr, men noen lapper går jo. Og så har vi byttet bil, og skal kjøpe inn noen møbler for å finne en bedre løsning, slik at rommet som nå er kontor kan bli barnerom, mens gjesterommet blir kombi gjesterom og kontor. Og da må vi rett og slett ha litt andre møbler enn de vi har per i dag, for å få plass! :)

Fortsetter under...

Gjest Jente31
Skrevet

Tusen takk for tipset! Den skal jeg sjekke ut! Håper jeg finner en reise på noen tusen lapper. Savner sol og sommer nå!

*Heldiggris*

Skrevet

Godt at de som trenger tips, gir andre tips til å komme seg litt vekk og gjerne til varmere strøk. Bare hyggelig at jeg kan tipse folk når jeg selv vil komme meg litt vekk:)! Håper din samboer tilslutt sier JA og at dere reiser! "Sol og sommer, her kommer jeg:o)"

Jeg tror nok jeg skal få overtalt ham på et vis. Skal tipse deg om jeg finner noe bra og billig :o)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg tror nok jeg skal få overtalt ham på et vis. Skal tipse deg om jeg finner noe bra og billig :o)

Tusen takk hvis du tipser meg om du finner noe bra og billig. Det trenger jeg siden jeg er student. Håper vi begge kan komme oss litt vekk nå. Er så lei det triste været her jeg bor!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...