Gå til innhold

Islam. Bandet Outlandish går over lik

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har nettopp deltatt på et seminar hvor det formidles at jøder og homser skal drepes.

I desember i fjor ble en norsk artist vist bort fra dansk TVs (DR) juleshow fordi det samme bandet ikke ville se kvinner med nakne armer/skuldre.

Er det OK?

Det vakte svært stor oppsikt, og det syns jeg er på sin plass.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

17

• Sør

10

• kamazi

9

• gripp

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt ok. Akkurat som jeg ikke ville ha noe ansvar om jeg var på et seminar og noen gikk på talerstolen og sa at rødhårede og folk med tannregulering skulle drepes.

Og det er omtrent så langt man kan konkludere fra ditt kildeløse innlegg.

Skrevet

Helt ok. Akkurat som jeg ikke ville ha noe ansvar om jeg var på et seminar og noen gikk på talerstolen og sa at rødhårede og folk med tannregulering skulle drepes.

Hva vil du akseptere som kilde?

Gjest Juuuuuuuice
Skrevet

den norskse artisten var herborg kråkevik.Litt morsomt i grunn at det var akkurat henne

De ordnet det på et vis ved at hun sto på en annen scene bak eller et stykke unna bandet. Så faktisk det juleshowet.

Gjest Juuuuuuuice
Skrevet

http://www.kjendis.no/2006/12/05/485085.html

Skrevet

den norskse artisten var herborg kråkevik.Litt morsomt i grunn at det var akkurat henne

De ordnet det på et vis ved at hun sto på en annen scene bak eller et stykke unna bandet. Så faktisk det juleshowet.

Herborg er ikke akkurat selve bildet på umoralske kvinner vi har, vi menn i Norge.

Skrevet

Hva vil du akseptere som kilde?

Ganske mye. Heller websiden til kjente nyhetsformidlere enn til obskure nasjonalistpartier. Men jeg tviler ikke egentlig på påstanden om at de har deltatt på et slikt seminar, jeg bare påpeker at jeg synes det sier rimelig lite om Outlandish at "noen andre på seminaret oppfordret til drap på jøder/homser/whatever," og innlegget ditt gir meg ikke noe mer grunnlag til å vurdere dem på.

Jeg har vært på rimelig mange møter/seminarer/forelesninger i mitt liv, hvor jeg aldeles ikke ønsker å assosieres med alle meninger ytret av andre deltagere, liksom.

Skrevet

Ganske mye. Heller websiden til kjente nyhetsformidlere enn til obskure nasjonalistpartier. Men jeg tviler ikke egentlig på påstanden om at de har deltatt på et slikt seminar, jeg bare påpeker at jeg synes det sier rimelig lite om Outlandish at "noen andre på seminaret oppfordret til drap på jøder/homser/whatever," og innlegget ditt gir meg ikke noe mer grunnlag til å vurdere dem på.

Jeg har vært på rimelig mange møter/seminarer/forelesninger i mitt liv, hvor jeg aldeles ikke ønsker å assosieres med alle meninger ytret av andre deltagere, liksom.

http://politiken.dk/indland/article208575.ece

Skrevet

De reagerer på f. eks. kvinner slik du reagerer på muslimer.

Dere er akkurat like, bare at du har byttet ut "kvinner" med "jøder" eller "muslimer".

Skrevet

I følge Islams lov er det forbudt å bla bla bla....

So? Kråkevig er da vel ikke muslim? - hvorfor skulle hun måtte følge Islams regler her?

Det er noe annet å vise respekt i et fremmed land i en kirke, moskee etc. da går man inn på andres "arena".

Skrevet

So? Kråkevig er da vel ikke muslim? - hvorfor skulle hun måtte følge Islams regler her?

Det er noe annet å vise respekt i et fremmed land i en kirke, moskee etc. da går man inn på andres "arena".

Her blander du hummer og kanari.

Selvsagt er det idioti å forlange noe slikt, akkurat som det er idioti å påstå at alle jøder (eller muslimer, eller kristne, eller hvem det er keinstein hater denne uken) er slik.

Gjest Spar meg...
Skrevet

Så lenge du ikke sørger for en link så jeg kan lese for meg selv så gidder jeg ikke å ta det du sier seriøst....

Skrevet

Der setter du finger'n på noe meget viktig.

Skrevet

Så lenge du ikke sørger for en link så jeg kan lese for meg selv så gidder jeg ikke å ta det du sier seriøst....

Jeg tror ikke du trenger noen skylapper eller hørselvern.

Make your friends step aside and you will see...

Skrevet

Bandet er da dansk!

Skrevet

Der setter du finger'n på noe meget viktig.

Bortsett fra at bandet er dansk.

Skrevet

Ja, den saken kjenner jeg. Men seminaret?

I Canada nå nylig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Leste nettopp om et band som kalte seg, Brutel kuk...

Hva slags visjoner gir det!

Ikke et band jeg kommer til å lytte til, for å si det sånn.

Jeg tror heller ikke at alle muslimer skriver fanden på veggen! Tror mange av dem er som oss. Jeg vil heller ikke at min datter skal miste sin jomfudom i en alder av tretten eller fjorten år.

Mye av det muslimene ønsker seg, ønsker jeg òg. Og til alle dere som synes det er i orden at dattera deres mister sin jomfudom til en eller annen, tenk om igjen.

Dere synes å tro at sex er allemannseie, men det er ikke det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...