Gå til innhold

Islam. Bandet Outlandish går over lik

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

17

• Sør

10

• kamazi

9

• gripp

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I følge Islams lov er det forbudt å bla bla bla....

So? Kråkevig er da vel ikke muslim? - hvorfor skulle hun måtte følge Islams regler her?

Det er noe annet å vise respekt i et fremmed land i en kirke, moskee etc. da går man inn på andres "arena".

Kråkevik har aldri interessert meg, men nå skal hun få en plass på hylla. Kanskje hun vil være med å fronte islam? En telefon er koster ikke så mye.

Skrevet

Kråkevik har aldri interessert meg, men nå skal hun få en plass på hylla. Kanskje hun vil være med å fronte islam? En telefon er koster ikke så mye.

Fronte islam? Er det det du gjør?

Skrevet

Kilde?

Koranen? Hadith? Sharia?

Noen hundre milloner kvinner?

6-7 millioner døde de siste 35 åra?

10-15 millioner på flukt fra sine hjem?

Gjest Spar meg...
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger noen skylapper eller hørselvern.

Make your friends step aside and you will see...

Jaha... vettug type du.

Jeg sier igjen, så lenge du aldri sørger for kilder i innleggene dine, så tar jeg det bare for svada.

OM du vil bli tatt seriøst, så legg ved kilde. For alt jeg vet så trikser og mikser du en tekst slik du vil - ikke til å stole på.

Legg ved link, så vi kan lese for selv og dermed kommentere hva du sier.

Skrevet

Fronte islam? Er det det du gjør?

Nei.

Ikke jeg. Ikke nok.

Skrevet

Jaha... vettug type du.

Jeg sier igjen, så lenge du aldri sørger for kilder i innleggene dine, så tar jeg det bare for svada.

OM du vil bli tatt seriøst, så legg ved kilde. For alt jeg vet så trikser og mikser du en tekst slik du vil - ikke til å stole på.

Legg ved link, så vi kan lese for selv og dermed kommentere hva du sier.

Det betyr ingenting hva du tror. Du tillegger din egen betydning for mye.

Skrevet

Koranen? Hadith? Sharia?

Noen hundre milloner kvinner?

6-7 millioner døde de siste 35 åra?

10-15 millioner på flukt fra sine hjem?

Det står i koranen at Outlandish deltok på et seminar i Canada? Er du full?

Skrevet

Nei.

Ikke jeg. Ikke nok.

Ordet fronte har en festlig ambivalent betydning, bare =)

Skrevet

Før eller siden blir noen tilstrekkelig forbannet, og da blir det hett rundt ørene til islam-fascistene. Vi får trøste oss med det så lenge.

Gjest Spar meg...
Skrevet

Det betyr ingenting hva du tror. Du tillegger din egen betydning for mye.

Hvis det betyr ingenting, hvorfor poster du da hvis du ikke er ute etter meninger?

Skrevet

Bortsett fra at bandet er dansk.

Njaaa...danske pass kanskje (dessverre), men dansk? Gi deg da.

Skrevet

Før eller siden blir noen tilstrekkelig forbannet, og da blir det hett rundt ørene til islam-fascistene. Vi får trøste oss med det så lenge.

Nær meg kommer det til å bli varmt.

Skrevet

Nær meg kommer det til å bli varmt.

Tviler ikke på det.

Det finnes ikke eksempler noe sted i verden, noen gang i historien, på at muslimsk masseinnvandring har ført til noe annet enn krig.

Skrevet

Det står i koranen at Outlandish deltok på et seminar i Canada? Er du full?

Ikke enda.

Men betyr det noe?

For deg?

Skrevet

Hvis det betyr ingenting, hvorfor poster du da hvis du ikke er ute etter meninger?

Du tilleger din egen betydning for mye. Dine egen meningers betydning for mye.

Skrevet

Ikke enda.

Men betyr det noe?

For deg?

Du er ikke full enda, eller det står foreløbig ikke i Koranen hva Outlandish bedriver i Canada?

Nei, ingen av delene er direkte avgjørende for min velferd.

Outlandish er litt patetiske, og det er vel i grunn du også. Godt man kan trekke paralleller mellom ytterpunkter og få bekreftet at inni er vi like =P

Skrevet

Du er ikke full enda, eller det står foreløbig ikke i Koranen hva Outlandish bedriver i Canada?

Nei, ingen av delene er direkte avgjørende for min velferd.

Outlandish er litt patetiske, og det er vel i grunn du også. Godt man kan trekke paralleller mellom ytterpunkter og få bekreftet at inni er vi like =P

Jeg ser enda etter muslimske grupper som tar avstand fra rabiate figurer. De er tause som østers når noen snakker om islams og koranens mørke sider.

Skrevet

Jeg ser enda etter muslimske grupper som tar avstand fra rabiate figurer. De er tause som østers når noen snakker om islams og koranens mørke sider.

Akkurat som deg når det gjelder trakasseringen av jøder og muslimer, som du bedriver.

Dere er prikklike!

Gjest Spar meg...
Skrevet

Du tilleger din egen betydning for mye. Dine egen meningers betydning for mye.

Ok. Du har tydeligvis svært lite å fare med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...