Gå til innhold

Islam. Bandet Outlandish går over lik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tviler ikke på det.

Det finnes ikke eksempler noe sted i verden, noen gang i historien, på at muslimsk masseinnvandring har ført til noe annet enn krig.

Gir det ikke en ekkel følelse at det første utspillet med krav om kontroll/makt alltid retter seg mot kvinnene?

På universitetene var det hijabene og lang skjorte som dekker baken som var første tegnet på islam, deretter kom det et utall islamske foreninger som markerte spittelsen mellom dem. Så ble det innført egen inngang for kvinner til møtene. Det neste er vel et forheng mellom kvinner og menn (de sitter allerede på hver sin side).

Det er også dannet egne kvinneforeninger.

Så kommer et meget forutsigbart utspill: de viser fram kvinnene i styret i en forening for å vise at islam ikke er kvinnefirntlig, men unnlater å nevne at det er en kvinneforening :-| De manipulerer media bevisst.

Nå er de blitt så store at de tør å invitere uhyre faschistiske foredragsholdere som kommer med alle uttalelser helt i al quaida stil, og det -eneste- de ikke enda tør si rett ut er at homser og jøder skal drepes.

Men de har allerede forlangt at norske lover må endres slik at muslimer skal særbehandles og bl a egne domstoler av menn skal få kontroll over muslimske kvinners liv, seksualitet, barn og ekteskap. I Sverige fins allerde hundrevis av muslimsk milits, komplett med hvite knebukser, skjegg og kalott. Somaliere og irakere.

De kan bare prøve å vise seg i nærheten av meg.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

17

• Sør

10

• kamazi

9

• gripp

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gir det ikke en ekkel følelse at det første utspillet med krav om kontroll/makt alltid retter seg mot kvinnene?

På universitetene var det hijabene og lang skjorte som dekker baken som var første tegnet på islam, deretter kom det et utall islamske foreninger som markerte spittelsen mellom dem. Så ble det innført egen inngang for kvinner til møtene. Det neste er vel et forheng mellom kvinner og menn (de sitter allerede på hver sin side).

Det er også dannet egne kvinneforeninger.

Så kommer et meget forutsigbart utspill: de viser fram kvinnene i styret i en forening for å vise at islam ikke er kvinnefirntlig, men unnlater å nevne at det er en kvinneforening :-| De manipulerer media bevisst.

Nå er de blitt så store at de tør å invitere uhyre faschistiske foredragsholdere som kommer med alle uttalelser helt i al quaida stil, og det -eneste- de ikke enda tør si rett ut er at homser og jøder skal drepes.

Men de har allerede forlangt at norske lover må endres slik at muslimer skal særbehandles og bl a egne domstoler av menn skal få kontroll over muslimske kvinners liv, seksualitet, barn og ekteskap. I Sverige fins allerde hundrevis av muslimsk milits, komplett med hvite knebukser, skjegg og kalott. Somaliere og irakere.

De kan bare prøve å vise seg i nærheten av meg.

keinsteinisme: Norges tilbakegang til 1930 og jødehatet.

Du er akkurat lik, selv om du (for syns skyld) har byttet ut "jøder" med "muslimer".

Hatet er det samme!

Skrevet

keinsteinisme: Norges tilbakegang til 1930 og jødehatet.

Du er akkurat lik, selv om du (for syns skyld) har byttet ut "jøder" med "muslimer".

Hatet er det samme!

Pussig at man (som sør) blir såvidt desperat over kritikk av en kvinnefiendlig, patriarkalsk og fascistlignende ideologi?

Burde ikke kritikk av slike krefter være en soleklar plikt for alle gode borgere?

....

Man kan jo etterhvert lure på om sør er blitt sinnsyk. Det ene er de stadige, nærmest patologiske gjentakelser. Det andre er denne jødefikseringen (islams verste fiender) og alt pratet om hat. Pussige greier.

Skrevet

Pussig at man (som sør) blir såvidt desperat over kritikk av en kvinnefiendlig, patriarkalsk og fascistlignende ideologi?

Burde ikke kritikk av slike krefter være en soleklar plikt for alle gode borgere?

....

Man kan jo etterhvert lure på om sør er blitt sinnsyk. Det ene er de stadige, nærmest patologiske gjentakelser. Det andre er denne jødefikseringen (islams verste fiender) og alt pratet om hat. Pussige greier.

Beklager, gripp, men keinsteinismen er akkurat like "fascistlignende".

De fleste av oss evner å forstå at man kan mislike BÅDE misogynisme OG keisteins blinde hat.

Skrevet

....

Venstresida har i 100 år kjempet mot akkurat disse holdningene som islam forfekter. Når de nå har valgt å ikke kritisere f eks grov kvinnediskriminering og antidemokratiske krefter åpent midt i blant dem, da skjønner jeg ingenting.

De kommenterer heller ikke angrep på ytringsfriheten, som de har kjempet med tenner og klør for.

Hvis det ikke er ren frykt?

Er vi blitt feige?

Skrevet

Venstresida har i 100 år kjempet mot akkurat disse holdningene som islam forfekter. Når de nå har valgt å ikke kritisere f eks grov kvinnediskriminering og antidemokratiske krefter åpent midt i blant dem, da skjønner jeg ingenting.

De kommenterer heller ikke angrep på ytringsfriheten, som de har kjempet med tenner og klør for.

Er vi blitt feige?

De har kjempet mot det du nevner med munnen.

I praktisk handling har de nøret opp under og støttet det som har vært av diktaturer og despotier over hele vedren, såfremt disse som dem selv hater USA og alt annet som måtte lukte av frihet.

Egentlig lite nytt m.a.o.

Skrevet

Er vi blitt feige?

Frykten og feigheten er det du som fremviser, nettopp ved ditt knefall for fundamentalisme.

Gjest et forslag
Skrevet

Ok. Du har tydeligvis svært lite å fare med.

Les Koranen. Der finner du solid begrunnelse for muslimers hat og vold mot jøder og vantro. Eksempel:

"Du skal sannelig oppdage at de verste fiendene av de troende (muslimene) er jødene og de som er Al-Mushikrun (avgudsdyrkere, de som ikke tror på Allahs enhet, hedningene og de som dyrker mange guder)..." Sure 5,82

"Så da de (jødene) overtrådte grensene for det som var blitt forbudt dem, sa Vi til dem: Bli apekatter, foraktet og forkastet" Sure 7,166."

"...Drep Mushrikin (de vantro) hvor dere enn finner dem og beleire dem og ligg på lur etter dem på ethvert sted egnet for bakhold. Men hvis de angrer og omvender seg og holder Al-Salat (Iquma-as-Salat - de fem rituelle bønnene hver dag) og gir Zakat (almisser), så la dem gå. For sannelig Allah er tilgivende og barmhjertig." Sure 9,5.

Gjest et forslag
Skrevet

Leste nettopp om et band som kalte seg, Brutel kuk...

Hva slags visjoner gir det!

Ikke et band jeg kommer til å lytte til, for å si det sånn.

Jeg tror heller ikke at alle muslimer skriver fanden på veggen! Tror mange av dem er som oss. Jeg vil heller ikke at min datter skal miste sin jomfudom i en alder av tretten eller fjorten år.

Mye av det muslimene ønsker seg, ønsker jeg òg. Og til alle dere som synes det er i orden at dattera deres mister sin jomfudom til en eller annen, tenk om igjen.

Dere synes å tro at sex er allemannseie, men det er ikke det!

"Jeg tror heller ikke at alle muslimer skriver fanden på veggen! Tror mange av dem er som oss."

Jepp. Keinstein og Sør har underlige virkelighets-oppfatninger. Driver en slags mental krig eller noe lignende.

- - - - - -

Tre grupper muslimer finnes i følge Mark Gabriel's bok "Islam og jødene".

1. De fleste muslimer er moderate og sekulære og gjør ikke noen mer vondt enn folk flest.

2. Overgitte muslimer deles i to grupper:

Sufitter - bokstavtro, men tolker Koranen slik at vold ikke er tillatt; gruppen utgjør kun 2-3 % på global basis og anses ikke for vanlige muslimer av andre muslimer. Den andre gruppen er ortodokse muslimer. De lever etter Koranen med 5 ganger daglig bønn mot Mekka osv. , adskiller seg ellers ikke fra folk flest.

3. Fanatiske muslimer. Gjør ord til handling, dreper vantro om deres leder vil det. Hamas og Al-Quida tilhengere.

Likevel: De aller fleste muslimer har et negativt forhold til jøder på grunn av religion og kultur.

Skrevet

Les Koranen. Der finner du solid begrunnelse for muslimers hat og vold mot jøder og vantro. Eksempel:

"Du skal sannelig oppdage at de verste fiendene av de troende (muslimene) er jødene og de som er Al-Mushikrun (avgudsdyrkere, de som ikke tror på Allahs enhet, hedningene og de som dyrker mange guder)..." Sure 5,82

"Så da de (jødene) overtrådte grensene for det som var blitt forbudt dem, sa Vi til dem: Bli apekatter, foraktet og forkastet" Sure 7,166."

"...Drep Mushrikin (de vantro) hvor dere enn finner dem og beleire dem og ligg på lur etter dem på ethvert sted egnet for bakhold. Men hvis de angrer og omvender seg og holder Al-Salat (Iquma-as-Salat - de fem rituelle bønnene hver dag) og gir Zakat (almisser), så la dem gå. For sannelig Allah er tilgivende og barmhjertig." Sure 9,5.

Du finner akkurat det samme i bibelen.

De fleste muslimer, som de fleste kristne, er helt vanlige mennesker.

Gjest et forslag
Skrevet

Du finner akkurat det samme i bibelen.

De fleste muslimer, som de fleste kristne, er helt vanlige mennesker.

De som ikke ser forskjell på koranen og bibelen har ofte store problemer med å se forskjell på andre ting også.

Gjest Spar meg...
Skrevet

Jeg har lest litt i Koranen så jeg vet hva det går i.

Jeg sier bare jeg vil ha en kilde til stoffet han kommer med.

Skrevet

De som ikke ser forskjell på koranen og bibelen har ofte store problemer med å se forskjell på andre ting også.

Du skriver: "De som ikke ser forskjell på koranen og bibelen har ofte store problemer med å se forskjell på andre ting også."

Det er jo akkurat det fundamentalistiske muslimer også sier. Er du en av dem?

Spar oss bortforklaringene for hvorfor "min bok er bedre enn din bok".

Gjest et forslag
Skrevet

Jeg har lest litt i Koranen så jeg vet hva det går i.

Jeg sier bare jeg vil ha en kilde til stoffet han kommer med.

Ok. At du gidder sier jeg. Keinstein har jo selv skrevet at han er lite interessert i de kommentarene som kommer på innleggene hans. Kan noen ikke oppgi kilde på oppfordring, har du to valg: Søk på Google og finn selv - eller å avskrive Keinsteins troverdighet.

Mitt valg: har avskrevet troverdigheten hans, til sør og et par andre. Gidder ikke bry meg ved slik kverulering. Samme maset på dem hele døgnet.

Mitt valg: har avskrevet troverdigheten hans, til sør og et par andre. Gidder ikke bry meg ved slik kverulering.

Gjest Spar meg...
Skrevet

Ok. At du gidder sier jeg. Keinstein har jo selv skrevet at han er lite interessert i de kommentarene som kommer på innleggene hans. Kan noen ikke oppgi kilde på oppfordring, har du to valg: Søk på Google og finn selv - eller å avskrive Keinsteins troverdighet.

Mitt valg: har avskrevet troverdigheten hans, til sør og et par andre. Gidder ikke bry meg ved slik kverulering. Samme maset på dem hele døgnet.

Mitt valg: har avskrevet troverdigheten hans, til sør og et par andre. Gidder ikke bry meg ved slik kverulering.

Ja, jeg har i grunnen det jeg også. Kan bare ikke skjønne hvorfor han ikke legger ved link om han bryr seg så mye om dette emnet.

Hvis jeg brydde meg mye om et emne og ville fremme en sak, så hadde jeg lagt ved link slik at folk LESTE DET FOR DEM SELV.

Ganske naturlig egentlig.

Men klart, om Keinstein velger å kopiere og paste fordi da kan han komponere en tekst som passer han, men som ikke har bunn i virkeligheten, så er det jo han selv han skader. Han får ikke fremmet saken sin fordi ingen tror på han uansett.

Graver sin egen grav.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...