stromme Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hvor kan man selge blader og bøker fra 50 tallet, samt frimerke- / myntsamlinger? Jeg aner ikke hva slikt er verdt, og kan jo ikke legge det ut for salg på Finn.no når jeg ikke vet verdien. 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Bare skriv at det selges til høystbydende? 0 Siter
tula Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Qxl tenker jeg! Ta en titt der og se hva som finnes og hva det selges for. 0 Siter
Musli Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Ta det med til samlere..Du finner de i byene. Frimerke samlere o.l. de kan gi deg penger for det. Hvis de er interessert!Sjekk dette ut. Ring rundt og hør!IKKE selg på qxl o.l!Ville ikke anbefalt det. Du får mye mer hos samlere!(butikker) 0 Siter
Gjest li-ede Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hvis du bor i nærheten av Bergen: http://www.gågaten.no/medlem/lesehesten/info.html Det finnes slike butikker i Oslo også, men den eneste jeg vet om er nedlagt. Hvis du tar en telefon dit kan de helt sikkert hjelpe deg. Vet at det finnes en myntsamlerbutikk ved Vågen i Bergen også, men fant den ikke nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.