Gå til innhold

Gerd Liv Valla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke satt meg altfor godt inn i saken, og vet ikke om det er postet tråd om emnet tidligere, men jeg må bare si...

valla virker da utrolig lite troverdig?

Skrevet

For å si det slik, så tror jeg ikke at jeg ville likt å henne som sjef. Jeg synes ikke hun innbyr til en kaffeslaberaspause.

Skrevet

For å si det slik, så tror jeg ikke at jeg ville likt å henne som sjef. Jeg synes ikke hun innbyr til en kaffeslaberaspause.

Nei, fy søren, jeg ser ikke snev av hverken homur, ydmykhet eller sympati.

Skrevet

Nei, fy søren, jeg ser ikke snev av hverken homur, ydmykhet eller sympati.

Hun ser ut som en meget streng dame. Jeg tror jeg hadde blitt stressa av å jobbe med henne.

Skrevet

Hun ser ut som en meget streng dame. Jeg tror jeg hadde blitt stressa av å jobbe med henne.

Jeg tviler ikke et sekund på at hun har ropt til henne på flyplassen at hun er ubrukelig.

Skrevet

Jeg tviler ikke et sekund på at hun har ropt til henne på flyplassen at hun er ubrukelig.

Har du noe link til dette? *PLEASE*

Skrevet

Hvis jeg hadde vært i hennes situasjon som hun forklarte, så hadde jeg antagelig ropt det samme så det synes jeg ikke var noen krise.

Skrevet

Jeg har såvidt lest svaret/brevet fra henne, men ikke lest noe fra hun andre. Så jeg kan ikke si for mye, annet enn at brevet her virker klargjørende?

http://www.na24.no/politikk/article863454.ece

Jeg orket ikke lese alt, men jo, det gir jo et litt annet syn.

Yssen virker som en litt slapp og uansvarlig medarbeider, men jeg synes også Valla virker i overkant streng og krevende når jeg hører henne på tv.

Skrevet

Yssen virker som en litt slapp og uansvarlig medarbeider, men jeg synes også Valla virker i overkant streng og krevende når jeg hører henne på tv.

Vel, de hisser seg opp begge to og det er vel et tegn på at begge har ugler i mosen.....(forsvar)

Skrevet

Har du noe link til dette? *PLEASE*

Desverre, bare sett og hørt henne på debattprogram og først og sist.

Skrevet

Vel, de hisser seg opp begge to og det er vel et tegn på at begge har ugler i mosen.....(forsvar)

Ja, it takes two to tango.

Skrevet

Hvis jeg hadde vært i hennes situasjon som hun forklarte, så hadde jeg antagelig ropt det samme så det synes jeg ikke var noen krise.

Mulig, men hun nekter jo for å ha sagt det nå.

Skrevet

Desverre, bare sett og hørt henne på debattprogram og først og sist.

jah, glemte at hun skulle på tv.... jaja

Skrevet

Mulig, men hun nekter jo for å ha sagt det nå.

Jeg tror vi skal både trekke fra og legge på når det gjelder dem begge akkurat nå.

Tenk så pinlig for dem at en slik sak kommer ut offentlig. De er tross alt offentlige personer.

Skrevet

Ja, it takes two to tango.

Nettopp.

To sterke kvinner i klinsj ...

Gjest Aviaana
Skrevet

Det er en ting jeg stusser over. Yssen har jobbet med Valla i tre år. Hvis hun ble trakassert hele tiden, hvorfor har hun sagt opp først nå? ville tro at hun ville trekke seg tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...