Gå til innhold

Gerd Liv Valla

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Hvis jeg hadde vært i hennes situasjon som hun forklarte, så hadde jeg antagelig ropt det samme så det synes jeg ikke var noen krise.

Yssen påpeker også at det er summen av alle disse hendelsene som har fått henne til å reagere. Jeg tror alle som var i Vallas situasjon, med vond rygg ville blitt oppgitt og sagt stygge ting i den situasjonen. Men det er hvordan man ellers opptrer som sjef som avgjør om det blir en personalsak ut av det.

Skrevet

Konflikter i arbeidslivet er det dessverre flere enn Yssen og Valla som opplever, men sjelden har noen vært så tøff at de har gitt en mobbende leder et ansikt.

Yssen er min helt!

Skrevet

Det er en ting jeg stusser over. Yssen har jobbet med Valla i tre år. Hvis hun ble trakassert hele tiden, hvorfor har hun sagt opp først nå? ville tro at hun ville trekke seg tidligere.

Som kvinne har en bestandig håpet om "at i morgen blir alt bedre" En holder ut til en møter veggen.

Skrevet

Å benekte alt er lite takisk smart. Å innrømme litt først hadde vært bedre. Hun ser veldig bombastisk ut. En taper uten kontroll.

Skrevet

Å benekte alt er lite takisk smart. Å innrømme litt først hadde vært bedre. Hun ser veldig bombastisk ut. En taper uten kontroll.

Ja, om hun sa noe sånt som "akkurat det tilfellet der stemmer, da var jeg veldig stresset, og skulle selvfølgelig aldri sagt noe sånt", så hadde troverdigheten hennes økt med en gang.

Når hun sier bang,bang,bang, alt er løgn, aner ikke hvor det kommer fra, så er det klart det høres noe suspekt ut.

Skrevet

Valla går i fella. Hun begynner med å benekte at Yssen er mobbet.

I arbeidet mot mobbing på arbeidsplassene har LO (fornuftig nok) ivret for at det er offeret som bestemmer nå vedkommende er mobbet.

For Valla stiller det seg annerledes. Det er overraskende.

Skrevet

På Skavlan sa hun nå i hvert fall noe av det hun burde ha sagt på pressekonferansen i går - som hun forøvrig ikke burde ha holdt. Men når hun først snakka, hadde det kanskje vært mer på sin plass å komme med "det er en alvorlig sak, vi skal selvsagt sette oss inn i det" bla bla. Dama mister bra mye tillit og troverdighet hos publikum ved å fare i strupen på Yssen på det viset.

Det er helt sikker to sider av denne saken, men jeg må si at Yssens medierådgivere har i hvert fall gjort en bedre jobb/fått slippe mer til enn Vallas. Og hun er heftig i fhd til verbal hersketeknikk, gitt. Tror jeg skal styre unna begge damene for framtida, jeg.

Skrevet

Det virker suspekt når en arbeidsgiver ikke har mer å komme med enn prat om ureglementærte feriedager.

Kanskje får vi vite mer senere.

Nå vet vi A og vil vite B.

Skrevet

Ja, om hun sa noe sånt som "akkurat det tilfellet der stemmer, da var jeg veldig stresset, og skulle selvfølgelig aldri sagt noe sånt", så hadde troverdigheten hennes økt med en gang.

Når hun sier bang,bang,bang, alt er løgn, aner ikke hvor det kommer fra, så er det klart det høres noe suspekt ut.

"Når hun sier bang,bang,bang, alt er løgn, aner ikke hvor det kommer fra, så er det klart det høres noe suspekt ut. "

Ingen røyk uten ild. Og der er det kveldende mye røyk. Etter hva jeg har sett i mitt liv, så kan jeg tenke meg at Gerd er nettop slik det beskrives. Det skla også mye til å lyve så detaljert i full offentlighet i et brev, uen at noe av det stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...