Gjest tvslaven Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har vært i utlandet en stund, og ikke fått med meg handlingen i cæsar. Tittet innom i forrige uke, og da skulle Scott gifte seg, men dama kom opp kirkegulvet med en annen mann, og Scott forsvant. Hva skjedde egentlig? Ikke fått med meg plottet. I dag hoppa han i døden og greier.....Hmmm Noen osm kan oppklare? 0 Siter
Gjest Jadajadda Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Dette fikk jeg med meg Eva kom opp kirkegulvet med han leiemorderen som Scott i sin tid hyret for å ta livet av Jens August. Hun fikk altså greie på det i siste sekund. Nå som Scott endelig ble snill gutt da.. 0 Siter
Gjest tvslaven Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Dette fikk jeg med meg Eva kom opp kirkegulvet med han leiemorderen som Scott i sin tid hyret for å ta livet av Jens August. Hun fikk altså greie på det i siste sekund. Nå som Scott endelig ble snill gutt da.. Takk!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.