Gjest this is a signature Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hver gang jeg mottar filer (bilder/musikk) på msn, så får jeg en beskjed om at antivirusprogrammet mitt ikke er ferdiginstallert. At jeg må slette en tidligere halvinstallert versjon av samme program, dvs fjerne den før jeg installerer den andre. Jeg har sletta den første, men likevel får jeg slik melding når jeg mottar filer fra msn.. What to do? Er ikke antivirusprogrammet mitt ferdiginstallert? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Gå inn på nettsiden til antivirus programmet du hadde før å se om du finner noe om avinstallering der. Husker jeg selv hadde problem med å avinstallere Norton ordentlig for noen år siden. Eller du kan google feks: avinstallere norton 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Gå inn på nettsiden til antivirus programmet du hadde før å se om du finner noe om avinstallering der. Husker jeg selv hadde problem med å avinstallere Norton ordentlig for noen år siden. Eller du kan google feks: avinstallere norton Du har ikke en link eller en eksakt forklaring? Jeg skjønner ikke så mye av det jeg finner når jeg søker.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Du har ikke en link eller en eksakt forklaring? Jeg skjønner ikke så mye av det jeg finner når jeg søker.. Hvilket virusprogram hadde du før og hvilket har du nå? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hvilket virusprogram hadde du før og hvilket har du nå? Jeg har Norman. Får beskjed om at jeg må avinstallere en bit av en tidligere nedlasting. Det er samme antivirusprogram. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har Norman. Får beskjed om at jeg må avinstallere en bit av en tidligere nedlasting. Det er samme antivirusprogram. Ta deg en tur innom http://www.norman.com Håper du finner noe der som kan hjelpe deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.