Gå til innhold

Ungdom og sex!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Alle her på forumet er så enige om at all sex er bra!

Å være jomfru er nesten en belastning.

Er det virkelig så enkelt å ha sex? No feelings, no nothing?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

9

• Tralla

2

• Moraki

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har utviklet et veldig kynisk og lite følelsesmessig forhold til sex, men jeg har samtidig evnen til å "elske" med noen jeg er glad i hvis jeg mot all formodning skulle få lyst til det, så jeg synes ikke det er så synd.

Å være jomfru kan jeg ikke skjønne hvorfor skal være en belastning. Det er jo helt opp til hver enkelt når de føler seg klar?

Gjest Pontiac
Skrevet

For meg er det ikke enkelt å ha sex.

*ler* Dvs. jeg har ikke det med gud og hvermann liksom :)

Har kun prøvd meg på enkvelds en gang....og feila!!!

Han satte nemmelig ring på fingeren min :D

Skrevet

For meg har sex aldri vært noe "spesielt". Altså, det er spesielt, men jeg trenger så absolutt ikke ha følelser for vedkommende. Han må selvsagt se bra ut, men...

Har samboer nå og sexen med ham er selvsagt bedre enn med en ONS. Mye fordi jeg har sterke følelser for ham, men også fordi vi vet hva hverandre liker.

Men tidligere spilte det ingen rolle, uten at det betyr at jeg la meg ned for hvem som helst.

Skrevet

Synes jeg leser det meste på seksualitet jeg, men jeg har ikke fått med meg at det er en belastning å være jomfru. Ikke hvis man er under 25 i alle fall...

Jeg har ikke sex med hvermansen, og etter å ha prøvd sex både med og uten følelser så vet jeg helt klart hva jeg foretrekker! Men hva andre fortrekker og ikke bryr jeg meg ikke om, så lenge det er fullstendig frivillig fra begge parter og ingen går bak noens rygg så.

Skrevet

For meg er det ikke enkelt å ha sex.

*ler* Dvs. jeg har ikke det med gud og hvermann liksom :)

Har kun prøvd meg på enkvelds en gang....og feila!!!

Han satte nemmelig ring på fingeren min :D

Høh, dro han med deg hjem for en enkvelds, men snøyt deg for sengesamba'n og ga deg en ring istedet??

;-D

hidi, the scorpion
Skrevet

For meg har sex aldri vært noe "spesielt". Altså, det er spesielt, men jeg trenger så absolutt ikke ha følelser for vedkommende. Han må selvsagt se bra ut, men...

Har samboer nå og sexen med ham er selvsagt bedre enn med en ONS. Mye fordi jeg har sterke følelser for ham, men også fordi vi vet hva hverandre liker.

Men tidligere spilte det ingen rolle, uten at det betyr at jeg la meg ned for hvem som helst.

Har ikke sagt det!

Sa kun hva som er gjeldende for meg.....

Viktigste må jo være å finne den partneren, som passer best!

Skrevet

Nope, ikke enig jeg, tydeligvis... For nå er det bikket et år siden sist gang. Greier det bare ikke hvis jeg ikke har følelser for fyren. Og synes ikke det blir like bra med noen jeg ikke kjenner...

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes jeg leser det meste på seksualitet jeg, men jeg har ikke fått med meg at det er en belastning å være jomfru. Ikke hvis man er under 25 i alle fall...

Jeg har ikke sex med hvermansen, og etter å ha prøvd sex både med og uten følelser så vet jeg helt klart hva jeg foretrekker! Men hva andre fortrekker og ikke bryr jeg meg ikke om, så lenge det er fullstendig frivillig fra begge parter og ingen går bak noens rygg så.

Du bare konstanterer at kjærlighet har mye med sex å gjøre!

I mine øyne alt! Har gjort mine feil, Har hatt sex med uinteressante menn , og de er forblitt uinteressante...

Må ikke nødvendigvis være kjærlighet, men hengivenhet...

hidi, the scorpion
Skrevet

Nope, ikke enig jeg, tydeligvis... For nå er det bikket et år siden sist gang. Greier det bare ikke hvis jeg ikke har følelser for fyren. Og synes ikke det blir like bra med noen jeg ikke kjenner...

Så godt for deg!

Man skal ha sex av lyst ikke av plikt!

Å være jomfru så lenge du ønsker er bare positivt!

Skrevet

Jeg liker ikke at det er så mange mennesker som har et så løssluppent sexliv at de puler folk i øst og vest, så nei, jeg synes ikke det skal være så enkelt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg liker ikke at det er så mange mennesker som har et så løssluppent sexliv at de puler folk i øst og vest, så nei, jeg synes ikke det skal være så enkelt.

Helt enig!!!

Skrevet

Det er da vitterlig forskjell på å ha flere partnere og det å "pule rundt i øst og vest".

Skrevet

Det er da vitterlig forskjell på å ha flere partnere og det å "pule rundt i øst og vest".

Jeg synes ikke man skal ha flere partnere på en gang, det synes jeg er å "pule i øst og vest" - og det er min mening.

Skrevet

jeg er ikke en av de som har sex med hvem som helst.. må være følelser inne i bildet.

Gjest Persille
Skrevet

Sex er en greie veldig mange av oss liker å ha innimellom. Problemet er bare om man f.eks er singel - hva da?

Skal det ikke være greit å ha sex bare fordi man har lyst til å ha sex da eller?

Jeg kan godt ha sex uten å være glad i eller elske den jeg har det med - kun fordi jeg liker det. Men jeg kan IKKE ha det uten å tenne på vedkommende, og det har ikke bare med fysikk å gjøre, det handler vel så mye om kjemi.

Belastning å være jomfru? Tja, det er kanskje det for noen, grustrerende å være den eneste som ikke har gjort noe alle snakker om. Men jeg dømmer ingen som er det, det er opp til hver og en hvordan de ønsker å håndtere sitt sex-liv.

Skrevet

Så godt for deg!

Man skal ha sex av lyst ikke av plikt!

Å være jomfru så lenge du ønsker er bare positivt!

Vel, hadde jeg kunne velge så hadde jeg helst ville hatt en mann da, men når det først er slik at han ikke kommer å banker på døra mi, så får det heller være ;) Tar ikke inn hva som helst for et ligg nei. Men han kommer nok en gang!

Skrevet

Jeg tenker at folk må få ha sex når de vil og med hvem de vil, så lenge det er frivillig fra begge parter og man følger norsk lov.

Personlig kunne jeg nok ikke hatt sex uten at følelser var involvert, men folk er forskjellige. Har ingen problemer med at andre ser på en annen måte enn meg...

Gjest Pontiac
Skrevet

Høh, dro han med deg hjem for en enkvelds, men snøyt deg for sengesamba'n og ga deg en ring istedet??

;-D

Neida, skikkelig roblemantisk start detta :D

Han hadde hjulpet meg med noe med huset mitt, jeg bad ham på middag som takk.

Etter litt vin og greier så tenkte jeg "hmmmm.....lenge siden jeg har hatt sex, den der kan vi jo prøve".

Det ble ikke noe, han er den rolige, seriøse typen ;)

Men så fikk jeg det til etterhvert da, og ja, det endte opp med ring på fingeren ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...