Gå til innhold

Ungdom og sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, da er jeg ikke fullt så ille ;-)

Kan jo hende de har planer om å donere deg?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

9

• Tralla

2

• Moraki

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er glad min eldste "bare" er ni år, så får jeg forhåpentligvis noen år på meg før jeg trenger å bekymre meg for sex og sånt ;-)

Mitt ønske er at ungene (når de blir ungdommer/voksne) skal føle at det er greit å ha sex med den de har følelser for, og at denne personen er respektfull og til å stole på. Da skal jeg være fornøyd:-)

Helt enig!

Har også to sønner, den ene er samboer, og den andre er 16, som enda ikke har vist stor interesser for jenter. Men han bruker parfyme og kler seg skikkelig, men er mer opptatt av data og spill.

Min datter er guttegal, men bare på "barnestadiet" enda. Hun har vært sammen med gutter som hun aldri har sett! he, he.

Jeg ønsker også at debuten hennes vil bli fin...(Med mammas stemme i øret som skriker: KONDOM!)

Skrevet

Kan jo hende de har planer om å donere deg?

*gulp*

Skrevet

Helt enig!

Har også to sønner, den ene er samboer, og den andre er 16, som enda ikke har vist stor interesser for jenter. Men han bruker parfyme og kler seg skikkelig, men er mer opptatt av data og spill.

Min datter er guttegal, men bare på "barnestadiet" enda. Hun har vært sammen med gutter som hun aldri har sett! he, he.

Jeg ønsker også at debuten hennes vil bli fin...(Med mammas stemme i øret som skriker: KONDOM!)

Det er et hardt liv ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er et hardt liv ;-)

Ikke sant!

Si det til pappaen,,, he ,he!

Skrevet

jeg syntes aldri det å være en jomfru var en belastning. jeg syntes, og synes fremdeles, at presset om sex, var en belastning. presset om å ha seg, om at man sikkert var sur bare fordi man ikke hadde lugget med noen, at man trengte å tømme seg, alt det der... det var alltid en belastning. jeg synes presset og pratet om sex er for stort og uhyre unaturlig. jeg ble nok en del eksludert fordi jeg faktisk var "unormal" da jeg var ungdom. folk lo faktisk av meg. sånt er utrolig tåpelig.

jeg var jomfru frem til jeg var 24. jeg hadde sjansen til sex opptil flere ganger før den tid, inkludert med skikkelig fine fyrer, men jeg ville bare ikke. for meg er sex noe du deler med en veldig spesiell person, en kjærlighetserklæring. det er ikke sammenlignbart med en klem fra en fremmed eller å gå på do.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...