Gå til innhold

Hva gjør dere på en lørdag morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden i huset er syk så helga blir lat og bedagelig. Heldigvis hadde vi ingen planer for denne helgen, skulle bare være hjemme og slappe av uansett.

Nå er klokka 9:45 og ungene har vært oppe i snart 3 timer. Jeg har ligget til 9:10, leste ut boka mi på sengen, har tatt en dusj og sitter her i bare morgenkåpe og hjemmestrikekde ulltøfler. Ungene går i pysjen, er på rommet og leker med lego og alt er bare fred og ro.

Men jeg må vel dekke frokostbordet snart kanskje... :o) Deilig med slike late morgener innimellom!

Gjest Pontiac
Skrevet

Foreløbig sover mann og barn.

Får vel vekke dem snart :) Jeg voknet sent i dag, halv ni, utrolig for å være meg, og har sittet med kaffekoppen og pc siden jeg sto opp.

I løpet av i dg og morgen skulle jeg hatt sett på bil, skal kjøpe ny brukt, og tørket litt støv og lagt på duker i stua, smårydda litt, handlet for uka som kommer, besøkt svigers, tatt lysene av juletreet ute, ja ikke lett å få gjort ting til tid med full jobb, plus diverse annet smått.

Aner ikke hva jeg kommer å få til av alt dette unntatt å handle inn mat :)

Skrevet

Jeg sto opp halv seks og jobbet med skatteoppgjør og sånt som har ridd meg som en mare om natten - kan like godt stå opp og se om man får det til -og det tror jeg at jeg gjør - hehe.

Nå skal jeg spise og sette p åenmaskin med klær.

Skrevet

Jeg fikk sove til 0815, så da fikk minstesnuppa morgenpuppen i senga mi. Det er koselig å våkne sånn.

De to minste har spist frokost, så nå leker de fint sammen på rommet til en av dem. Jeg har fyrt i ovnen og hører regnet plaske ned. Nå har det regnet over 70 dager i strekk her.

Skrevet

Sov til 6.20, så var det opp og lage frokost, så har jeg slumret på sofaen, lest litt foreldre&barn innimellom, tittet på barne-tv, hoppet hoppe-sa-gåsa, kledd av og på dukker...

Skrevet

Her er alle syke:(

Jentene hoster og har feber. Mens jeg og guttungen bare hoster, er tette og føler oss elendige.

Så i dag blir det vel bare å loffe rundt i huset og prøve å holde oss noenlunde oppegående.

Vi har nettopp stått opp alle sammen.

Og nå som det endelig var helg og vi skulle finne på noe morsomt...:(

Skrevet

Jeg stod opp 12.30:p

Men har jo ikke barn enda da!Samboer sover enda!Jeg elsker å sove lenge!Får problemer når vi får en liten en ja.. =)

Skrevet

Vi har hatt en morgen som likner på din. Frokost med egg og rundstykker i 11-tiden (ungene har spist hver sin yoghurt foran TV-en tidligere i morges) jeg har sovet lenge, og nå skal vi kanskje tusle ut for å handle litt. Ungene leker og koser seg.

Deilig å ta livet helt med ro :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg sover lørdagsmorgene jeg.

Guttungen sov også.

Jeg drakk kaffe, mens han spiste, så gikk han ut for og leke i snøen. Det gjelder og nytte sjangsen, den ligger nok ikke lenge.

Selv pratet jeg med mamma i telefonen, en lang hyggelig prat.

Gjest catiki21
Skrevet

Har ikke barn eller noen andre som bor sammen med meg. Kjæresten er ikke her akurat nå! Jeg våkna kl.10.00, men stod ikke opp før kl.11. Spiste da en sunn og god frokost etter jeg tok en dusj! Nå har jeg sett litt på web tv. En fin lørdag hittil. Må ut snart å handle noe. Skal ha hjemmelaget pizza idag!

Skrevet

Det er jo ikke morgen nå lenger, men jeg har da fått ut juletreet og all julepynten (pleier alltid finne noen noen dager/uker senere). Så har jeg sett på sport i TV.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...