molbomann Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Har irritert meg over at jeg har en ufullstendig mailadresse hos Telenor. Man har heller ingenting man skulle ha sagt før man får adressen der ifølge en person jeg snakket med der en gang. Andre som har andre leverandører har hele navnet sitt i mail adressen, f.eks: Rolf-Larsen@enellerannenleverandør.no, mens jeg har [email protected]. Må det være sånn? Jeg vet at man kan registrer seg gratis på hotmail etc, men jeg foretrekker min egen adresse som går via outlook(slik at jeg slipper å logge seg på nett for å sjekke mailen). Noen som vet om man kan opprette flere adresser hos Telenor(online.no) eller om man kan endre det(jeg spurte for flere år siden)? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Det skal ikke være noe problem å lage et "alias" hos online.no, altså en ekstra adresse som sender mail til samme mailadresse som den korte. 0 Siter
Zarine Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Logg inn på online.no og klikk deg vidare fram til https://www.online.no/fcgi-bin/selfuseradmin/kontoadmin.cgi?action=printMailAliasPage Så lager du epostalias som du er nøgd med. Mvh, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.