Gå til innhold

Vondt i en veldig gammel skade.

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

For en vel fem år siden kjørte jeg ut med motorsykkel og fikk revet av et bånd i hånda.

Det var en typisk sykkelskade (samt skade på ski ol) og det er et bånd som går fra tommel og videre.

Jeg ble operert og fikk beskjed om å trene tommelen hvis ikke ville det være store muligheter for at den ble helt ubrukelig. Gips i seks uker.

Pga. at jeg gikk til fysioterapaut for noe annet på den tiden jeg skulle trene tommelen og fysioterapauten ikke tok seg tid til å vise meg trening for skaden så ble det aldri noe av den treninga.

Hjemme fikk jeg aldri tid eller guts til det og tiden gikk.

Har bort sett fra et arr på hånda ikke hatt noe problem med hverken hånd eller tommel.

Alt har virket og vært bra som om jeg ikke skulle hatt noen skade der.

Men for en tre dager siden begynte det å murre i den. Og siden det har jeg hatt ulmende vag smerte der, den ligger helst inn i hånda, mot skadestedet, inn fra "puta" til tommelen.

Jeg trodde bare jeg reagerte litt pga. kulda, men dette gir seg ikke.

Jeg jobber med datamaskin og bruker den hånda på talltastene i timer hver dag, men det har jeg gjort nå i snart et år så en skulle vel ikke tro at det var årsaken?

Hva kan grunnen være til at jeg nå begynner å få problemer med denne skaden?

Hvis det er det vel og merke. Hva annet kan det i såfall være?

Gjest Pontiac
Skrevet

Eller noe i den dur?

Kjenner nemmelig smerten helt opp til albuehøyde nå.

Inn i hånden på undersiden ved "tommelputen" godt i håndledd og helt opp til albuehøyde og inn der blodprøve tas.

Også noe "støl" videre oppover helt til skulderen.

Svarte, det er ikke senebetennelse eller noe?

Jeg er helt avhengig av den armen på jobben.

Kan jeg gjøre noe for å roe dette ned?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...