Gå til innhold

Bleket håret, så ble det gulaktig! :-S

Anbefalte innlegg

Et kjerringråd er å vaske håret med Zalo, da ser håret /stripene hvitere ut. Zalo knekker fettet, men jeg aner ikke hvordan dette blir på nybleket hår. Hvis det ser totalt fucked up ut, så kanskje det er verdt å prøve?

Juppi!!!

Zalo funket som faen! Det så bedre ut etter vasken, nå er det tørket og jeg har sittet her en stund, og da jeg sjekket i speilet er håret lyst og fint jo! Ikke gult lenger nesten, det funker!!

*puster lettet ut*

Tusen takk for billig tips som funket!!!!

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

21

• hare1365380455

4

• Gemini

3

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Flystripa

Juppi!!!

Zalo funket som faen! Det så bedre ut etter vasken, nå er det tørket og jeg har sittet her en stund, og da jeg sjekket i speilet er håret lyst og fint jo! Ikke gult lenger nesten, det funker!!

*puster lettet ut*

Tusen takk for billig tips som funket!!!!

Så bra!!!!!

Grunnen til at jeg kom på dette, var at jeg en gang gratulerte ei dame med nye stiper. Men hun hadde ikke nystripet hår, fortalte hun - hun hadde bare gått tom for shampo, og brukte Zalo som nødløsning. Hun fikk hvitere/friskere hårfarge i stripene.

Skal kjøpe den imorgen hvis det ikke hjelper med zalo.

Våkna til hår som så like fucka opp ut idag som igår. Så jeg prøvde flystripa sitt zalo-råd, og jeg syns kanskje det ser litt mindre gult ut. Kanskje. Må vaske en gang til og se hvordan det ser ut da.

Hvis det ikke funker, kjøper jeg den lilla shampoen.

Kan ikke gå rundt med hår som ser ut som Glava! :-S

Ha ha ha. Da vet du hvertfall om hvilket nick du kan bytte til hvis du noen gang skal gi opp amber sun....

Så bra!!!!!

Grunnen til at jeg kom på dette, var at jeg en gang gratulerte ei dame med nye stiper. Men hun hadde ikke nystripet hår, fortalte hun - hun hadde bare gått tom for shampo, og brukte Zalo som nødløsning. Hun fikk hvitere/friskere hårfarge i stripene.

Kult!

kanskje jeg kan bruke zalo hver gang jeg skal bleke håret. Det er jo mye billigere enn å kjøpe hårfarge. ,-P

Annonse

hare1365380455

*flire*

Du sier noe der.

Hvis du ser nicket Glava noen gang, så er det sikkert meg.

;-P

LOL

Men jeg håper du får ordnet det! Det skjedde meg en gang også, og da gikk jeg til frisøren og fikk en ny (litt mørkere) farge. Det ble bra!

LOL

Men jeg håper du får ordnet det! Det skjedde meg en gang også, og da gikk jeg til frisøren og fikk en ny (litt mørkere) farge. Det ble bra!

Nå er det ihvertfall lysere og ikke så gult lenger heldigvis. Når jeg har malt litt mer her hjemme, skal jeg vaske håret på nytt med litt mer zalo, og så håper og tror jeg at jeg kan vise meg på jobb imorgen...

;_P

Skal kjøpe den imorgen hvis det ikke hjelper med zalo.

Våkna til hår som så like fucka opp ut idag som igår. Så jeg prøvde flystripa sitt zalo-råd, og jeg syns kanskje det ser litt mindre gult ut. Kanskje. Må vaske en gang til og se hvordan det ser ut da.

Hvis det ikke funker, kjøper jeg den lilla shampoen.

Kan ikke gå rundt med hår som ser ut som Glava! :-S

Ville brukt hårkur/god balsam etter den behandlinga med zalo for zalo fjerner fettet og kan gjøre håret veldig tørt. Bleking i seg selv tørker også ut håret.

hare1365380455

Nå er det ihvertfall lysere og ikke så gult lenger heldigvis. Når jeg har malt litt mer her hjemme, skal jeg vaske håret på nytt med litt mer zalo, og så håper og tror jeg at jeg kan vise meg på jobb imorgen...

;_P

Bare du ikke søler maling i håret slik at det blir prikkete! :D

Ville brukt hårkur/god balsam etter den behandlinga med zalo for zalo fjerner fettet og kan gjøre håret veldig tørt. Bleking i seg selv tørker også ut håret.

Hm, ja. Jeg merker at håret kjennes litt tørrere ut, og jeg skal vaske en gang til med zalo...

Skal bade håret i balsam etterpå, og så ta masse av den SunSilk-leavein-greia i etterpå.

:-)

Annonse

hare1365380455

Buff er et slags tørkle som en kan ha enten rundt halsen når man kjører mc, eller oppå hodet. Sjekk bildene fra mc-turen på spacet mitt, så ser du meg i buff. :-)

A-ha! Men det ordet hadde jeg ikke hørt før, altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...