Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg 3 piller igjen av første brett, jeg må si jeg er veldig fornøyd med disse nye P.pillene. Jeg har faktisk merket at sex-lysten er mye bedre. :o)

De første dagene på pilla fikk jeg en del kviser, men jeg regnet med at det bare var overgangen fra Marvelon. Og kvisene ble borte.

Da jeg gikk på Marvelon skulle jeg hatt ømme bryster og/eller brystspreng nå rett før mensen...det har jeg ikke nå.

Vet ikke om det er tilfeldig, men jeg har ikke hatt den "extreme PMS eksplosjons-dagen" jeg pleide å ha nøyaktig en uke før mens før.

Og jeg føler meg stortsett i bedre humør.

Jeg merker heller ikke noe til væskeansamling slik jeg ellers ville ha gjort på denne tiden før mensen.

Det eneste jeg ikke er fornøyd med er prisen: kr 209,- for 3 mnd.er er mye, men det er kanskje fordi de er nye på markedet.

Dette er min rapport, jeg anbefaler Yasmin, men man må huske at alle er forskjellige, det som er bra for meg er ikke nødvenigvis bra for andre....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26193-min-f%C3%B8rste-mnd-med-yasmin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...