Gå til innhold

Er jeg gravid?


Gjest Jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21

Du var forsinket sist, det kan ha mange årsaker. Men hadde du en vanlig mens da eller kom det mer/mindre enn vanlig?

Det kunne vært forsinkelse pga sykdom, hormoner, stress el.annet, eller det kunne vært festeblødning dersom det var mindre enn vanlig.

Var det mer enn vanlig _kan_ det ha vært spontanabort..

Umulig å si.

Takk for godt svar! Jeg hadde mensen i ca 4,5 dager. Det er ca sånn jeg pleier å ha det. Men jeg er ei som har litt forskjellig gang til gang. Kan det ha vært noe annet enn vanlig mens? Jeg hadde sykdom og jeg hadde eksamener. Så min forsinket mens kan jo være at jeg både var syk og under stress. Blir litt bekymret her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest catiki21

Hvordan var mensen da den var noen uker forsinket? (Jeg tenker på festeblødning.)

Jeg hadde mensen i ca 4,5 dager. Det er ca sånn jeg pleier å ha det. Men jeg er ei som har litt forskjellig gang til gang. Kan det ha vært noe annet enn vanlig mens? Jeg hadde sykdom og jeg hadde eksamener. Så min forsinket mens kan jo være at jeg både var syk og under stress. Blir litt bekymret her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg hadde mensen i ca 4,5 dager. Det er ca sånn jeg pleier å ha det. Men jeg er ei som har litt forskjellig gang til gang. Kan det ha vært noe annet enn vanlig mens? Jeg hadde sykdom og jeg hadde eksamener. Så min forsinket mens kan jo være at jeg både var syk og under stress. Blir litt bekymret her!

Det kan nok ha vært slik pga stress og sykdom også. Du får ta en test om du er i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...