Gå til innhold

Kjerringråd mot hoste og forkjølelse..

Anbefalte innlegg

sunnie1365380407
Skrevet

Er det noen som har noen kjerringråd for å dempe hoste og forkjølelse. Jeg ligger å hoster og hoster hele nettene og blir snart gæren. Tar hostesaft som virker litt, men våkner snart igjen og hoster og hoster.

Jeg jobber i barnehage, så er litt utsatt for forkjølelse. Noen gode råd til forebygging tas også imot med glede:)

Fortsetter under...

Skrevet

hva er det?

Du kan lese om produktet her:

http://www.biopharma.no/

Du får også kjøpt vanlig propolis i helsekostforretningene, men jeg synes grønn propolis funker best. Denne inneholder også svarthyllebær og kanjang som er gunstig for immunforsvaret og har god effekt mot bl.a. forkjølelse og/eller influensa.

Selv har jeg alltid hatt minst en langvarig forkjølelse på vinteren (en gang på høsten). Denne høsten tok jeg propolis med det samme jeg kjente antydninger i halsen/nesen og forkjølelsen brøt aldri ut. Første høsten jeg ikke har hatt forkjølelse!!

Mannen min tror ikke på sånt "tull", men gikk med på å spise fire propolis en ettermiddag han kom hjem med bryggende forkjølelse. Han får da alltid biulebetennelse osv. Morgenen etter var forkjølelsen over. Gjett om gubben var imponert ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...