sunnie1365380407 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Er det noen som har noen kjerringråd for å dempe hoste og forkjølelse. Jeg ligger å hoster og hoster hele nettene og blir snart gæren. Tar hostesaft som virker litt, men våkner snart igjen og hoster og hoster. Jeg jobber i barnehage, så er litt utsatt for forkjølelse. Noen gode råd til forebygging tas også imot med glede:) 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Propolis!! hva er det? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 hva er det? Du kan lese om produktet her: http://www.biopharma.no/ Du får også kjøpt vanlig propolis i helsekostforretningene, men jeg synes grønn propolis funker best. Denne inneholder også svarthyllebær og kanjang som er gunstig for immunforsvaret og har god effekt mot bl.a. forkjølelse og/eller influensa. Selv har jeg alltid hatt minst en langvarig forkjølelse på vinteren (en gang på høsten). Denne høsten tok jeg propolis med det samme jeg kjente antydninger i halsen/nesen og forkjølelsen brøt aldri ut. Første høsten jeg ikke har hatt forkjølelse!! Mannen min tror ikke på sånt "tull", men gikk med på å spise fire propolis en ettermiddag han kom hjem med bryggende forkjølelse. Han får da alltid biulebetennelse osv. Morgenen etter var forkjølelsen over. Gjett om gubben var imponert ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.