Gå til innhold

astma.allergi. magesår. nervesmerter

Anbefalte innlegg

hei

vedr. astma.bruker innhalasjons veske 2mg.2,5 ml

ventolin ,atrovent 0,250 mg,2,5ml.2.mg brukes 1x8 ca dag . legen sier det er mis bruk ? men trenger dette for å fungere .hhan har ordinert

1x4 og jeg får ikke noe ut over dette , da , må jeg dra på lege vakta . er dette rett? i tillegg endrer han på alle mine astma sprayer , som ,bricnyl,pulmicort, serevent ,med. fler .

kan legen dette ?

allergier jeg har , utenom hus. er alt fra pollen alle typer starter i mars aprilog vare til oktober inkl. råtesopper . innomhus , husstøv midd ,med mer. bruker telfast180mg,singulair , legen bytta pluteselig ut dette med versalog jeg reagerte da på alle dyr.

dette gjorde hannuten mitt samtykke . kan han det?

magesår . er noe jeg har utviklet , p.g.av stress i forbindelse med legens behandling av meg da jeg aldri vet om jeg får bestilt medesin mengde eller ingen medesin i det hele tatt .

kan han gjøre slikt?.

har i tillegg nerve smerter som går som ilinger fra terene til hode , noe som er veldig ille i perioder,og bedre i andre perioder , medesinering her er ,alopam 15mg.1x4 når jeg får sel om det er fast av tale på dette .

hv. mnd. somadril mot de sterkeste smerte toktene 1x2 dag. er fast avtalt . men det hender at legen , baresender 1x1 dag eller ingen ting i det heletatt. holder på og bli sprø ????

håper det finnes noen svar der ute ????.

hilsen astma, allergi,mavesår og nerve kronikker .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26206-astmaallergi-mages%C3%A5r-nervesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære nakke

Med så store problemer som du har med så stort medisinbruk er det aller viktigst at du forholder deg til en lege som du kan snakke ordentlig med. Det blir veldig galt om du forholder deg til forskjellige leger.

Inhalasjonsmedisiner som brukes fast skal det ikke være nødvendig å ta mer enn 4 ganger om dagen bortsett fra i helt akutte tilfeller. Når du får slike problemer med magen bør du passe på å ikke ta medisiner på tom mage -sørg for å ha litt mat i magen før du inhalerer.

DDet er viktig å være forsiktig med smertestillende tabletter, så der må du stole på legen din og prøve å begrense bruken selv om det kan være hardt og vanskelig.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...