Gå til innhold

Ser "store" damer med vulgære ut i korte skjørt og trange topper?

Anbefalte innlegg

Gjest nytt familiemedlem

Dette innlegget er ikke ment å støte noen eller rakke ned på noen, men jeg bare lurer:

Altså ser litt store damer litt mer vulgære ut når de går med trange topper og korte skjørt, enn en slank dame ville gjort?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har blitt introdusert for et nytt familiemedlem, og hun er ganske stor, ikke smellfeit, men har noen kilo mer enn normalvekt ville tilsi. Og jeg oppfatter henne som så vulgær. Tror egentlig huner kjempesnill, men får liksom ikke lyst til å slippe henne innpå meg.

Hun har alltid trange utringede topper for å frmheve bysten, noe som er helt ok, men de fremhever jo også valkene under puppene og det er ikke pent, noen av toppene er også for korte så en valk titter frem.

Skjørtene er i tillegg litt for korte, og fremhever bare at låra ikke er særlig slanke. Når hun i tillegg har piercing i tunga noe jeg synes er dødsharry så greier jeg ikke få noe bra inntrykk av henne.

Det jeg da spør meg selv om er om hun bare virker mer vulgær fordi det liksom tyter litt ut her og der, eller om hun kanskje er det. Tror liksom ikke jeg ville syntes en tilsvarende jente som var slank i samme klær ville var vulgær. Men det her akn jo selvsagt være en rent personlighetsgreie. Huner jo i tillegg 10 år yngre enn meg da.

Fortsetter under...

Gjest nytt familiemedlem

Kort, kort skjørt og trang, utringet topp passer ikke sammen i mine øyne ;) En av hver, ja, men ikke sammen. Da blir det vulgært uansett hvor tykk/tynn man er.

Kanskje, men innbiller meg at på en slank dame ville det blitt.. ja mer fint. Toppene er vel egentlig ikke så korte, men de blir vel det pga de ganske store puppene og alle valkene...

Annonse

Gjest nytt familiemedlem

Jeg tror jeg ville sett på det som like vulgært hvis en slank person brukte klær som åpenbart var altfor korte og trange til henne.

Joda, men det skal liksom litt mer til før et kort blit for kort og en topp for trang til en slank person, men skjønner hva du sier ja. Godt å høre at det ikke bare er meg... Ble nesten litt flau da vi var ute på byen sammen med henne jeg...

Joda, men det skal liksom litt mer til før et kort blit for kort og en topp for trang til en slank person, men skjønner hva du sier ja. Godt å høre at det ikke bare er meg... Ble nesten litt flau da vi var ute på byen sammen med henne jeg...

Jeg har et familiemedlem som er radmager - og syns hun er råsexy i tights . . . så hver sin smak :)

Gjest nytt familiemedlem

Hun har sikkert bare masse selvtillitt og litt dårlig klessmak :)

Ja, sikkert, men det er nesten flaut å være ute blant folk med henne synes jeg, siden hun nesten ser ut som hun er til salgs...

Men er jo flott at hun oser selvtillitt til tross for de ekstra kiloene da. Men er redd hun kan komme til å slite litt når hun allerede før 20 år er så rund.

Får vel bare venne meg til henne, alle sier jo at hun er så koselig, men hun er vel bare ikke min type. Hun har merkelig humor, og en litt kjerringaktig måte og snakke på.

Det kan se vulgært ut med for trange klær. Noen ganger ser det bare tragisk ut, synes jeg. Jeg synes synd på de som er veldig tykke og som virker enda tykkere fordi de ikke ser hva som kler dem. Eller kanskje de bare gir blaffen?

Det er også noen som ville ha sett helt OK ut med en lang og ledig overdel, men som velger lav bukse og trang, liten topp slik at valkene virkelig kommer til sin rett.

Gjest Elextra

Ja, slanke mennesker tåler mer, det er noe i uttrykket "alt kler den smukke".

Forøvrig synes jeg alle kan se vulgære ut, og hvorvidt korte og trange klær er vulgære kommer helt an på stilen og måten klærne bæres på, uansett størrelse.

Ja, slanke mennesker tåler mer, det er noe i uttrykket "alt kler den smukke".

Forøvrig synes jeg alle kan se vulgære ut, og hvorvidt korte og trange klær er vulgære kommer helt an på stilen og måten klærne bæres på, uansett størrelse.

Mora mi sier; "alt kler den smukke og ikke den tjukke" - det er moro, se - når hun er med meg og prøver klær - hehe

Hun er lita og nett -og det er ikke jeg kan du si -vi har hatt masse moro med det - at oldemora -som hun er - er med det store barnet sitt, mormora, og kjøper klær.

hihi

(intern humor - I know)

Annonse

sunnie1365380407

Jeg syns ofte "mini-topper" og korte skjørt er mer vulgært på tynne "babes".

På større mennesker kan jeg til tider synes det er flott, fordi det viser at de er trygge på seg selv, og ikke skammer seg over kroppen sin.

Jeg føler ikke at de byr seg frem på samme måte som de slanke bertene gjør:)

Mora mi sier; "alt kler den smukke og ikke den tjukke" - det er moro, se - når hun er med meg og prøver klær - hehe

Hun er lita og nett -og det er ikke jeg kan du si -vi har hatt masse moro med det - at oldemora -som hun er - er med det store barnet sitt, mormora, og kjøper klær.

hihi

(intern humor - I know)

... men jeg antar at du ihvertfall kler på deg sjøl, om ikke annet så til hverdags? :-)

Gjest Elextra

hihi

(intern humor - I know)

:D

Gjest nytt familiemedlem

Jeg syns ofte "mini-topper" og korte skjørt er mer vulgært på tynne "babes".

På større mennesker kan jeg til tider synes det er flott, fordi det viser at de er trygge på seg selv, og ikke skammer seg over kroppen sin.

Jeg føler ikke at de byr seg frem på samme måte som de slanke bertene gjør:)

Jeg antar at du er stor selv siden du sier det slik du sier det.

Ei slank dame kan på ingen måte vise seg fram så mye som ei feit dame hvor alt bare tyter ut her og der, ingenting som egentlig er skjult der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...