Gå til innhold

Ser "store" damer med vulgære ut i korte skjørt og trange topper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ferskentre

Hun er vel på min størrelse da, tenker jeg. hehe... Kunne ALDRI tentk meg å iføre meg kort, trang topp uten noe utenpå.

Vi har jo alle forskjellige kropper, uavhengig av om vi er tykke eller tynne. Jeg har slanke ben, og får alltid komplimenter når jeg går i kort skjørt, men da med en litt vid overdel som også er lang, så ikke magen synes.

Det viktigste er å finne det som kler sin egen kropp. Magre folk er heller ikke pene i korte skjørt! Store kuler til knær og pipestilker over og under er nesten verre enn tykke lår og legger. Men det er min mening da.

Forøvrig er jeg veldig forsiktig med å vise fram kroppen, selv da jeg var slank. Liker ikke å kle meg utfordrende. Ikke til hverdags iallefall. Blir så mye å passe på. hehe... Ikke bøye seg hit, ikke dit, passe på at puppene ikke detter ut.

Annonse

Gjest jinny85

Joda, men det skal liksom litt mer til før et kort blit for kort og en topp for trang til en slank person, men skjønner hva du sier ja. Godt å høre at det ikke bare er meg... Ble nesten litt flau da vi var ute på byen sammen med henne jeg...

Jeg jobber med folk og har et par kollegaer som går kledt slik du beskriver på jobb! DET er pinlig! Rart ikke ledelsen sier noe. Passer seg ikke å ha puppa på vift og synlige bh-stropper når en jobber med mennesker. (Offentlig kontor)

Gjest Princess Peach

Hvis store personer skal gå med trange klær, er det iallfall viktig at de passer. Hvis man tror man ser slankere ut hvis man tar en mindre størrelse, har man iallfall misforstått.

Nei, det er ikke fint når valker vises og lårene tyter ut. Man må kle seg etter kroppen.

sunnie1365380407

Jeg antar at du er stor selv siden du sier det slik du sier det.

Ei slank dame kan på ingen måte vise seg fram så mye som ei feit dame hvor alt bare tyter ut her og der, ingenting som egentlig er skjult der.

Nei, jeg er slank selv, men har aldri vært fan av sånne bittesmå klær på noen egentlig. Alt med måte da. Jeg har ikke sett spesifikt hvordan denne damen du snakker om kler seg, men har sett store damer i miniskjørt og utdringede topper som jeg syns er flotte. F.eks Anne Kat. Hærland, da hun var på sitt største, jeg syns fremdeles hun var fin i utdringninger. Kanskje et dårlig eksempel, men noen kan faktisk være fine i det, syns nå jeg hvertfall

sunnie1365380407

Jeg antar at du er stor selv siden du sier det slik du sier det.

Ei slank dame kan på ingen måte vise seg fram så mye som ei feit dame hvor alt bare tyter ut her og der, ingenting som egentlig er skjult der.

I sommer gikk to tenåringsjenter foran meg i Kirkeveien da jeg var på vei til jobb en morgen, de hadde på seg et bittelite miniskjørt hver, og plutselig kom et vindpust og jeg så hele rompa på dem begge. Ikke særlig flatterende. Det var vulgært det ...

Jeg synes ikke det er noen forskjell på det - alle ser vulgære ut i for trange/ for små klær, uansett kroppsfasong. "Normalt" ettersittende klær synes jeg imidlertid også overvektige kan bruke. Da mener jeg klær som følger kroppsformen, og ikke de som skjærer seg inn i det som finnes av valker.

Annonse

• 15 år senere...

Klærne skal ikke være trange så skal sitte sånn løst på som f.eks det gjør fra butikken Zizzi eller andre butikken for større folk,    men lårkort miniskjørt og lårkort kjole synes jeg er pent på store i riktig kombinasjon sammen med plagg som dekker fettvalker på overkroppen... 

Støtter truseløse damer skrev (1 time siden):

Klærne skal ikke være trange så skal sitte sånn løst på som f.eks det gjør fra butikken Zizzi eller andre butikken for større folk,    men lårkort miniskjørt og lårkort kjole synes jeg er pent på store i riktig kombinasjon sammen med plagg som dekker fettvalker på overkroppen... 

Aner en viss sammenheng med nicket ditt her 🤭

Når det er sagt er tråden 15 år gammel, så godt mulig problemstillingen ikke er like aktuell lenger.

Forøvrig er tråden 15 år gammel, så kan hende har trådstarter funnet sin stil.

Korte miniskjørt, topp med utringning og tights var jo typisk mote i 2007. Selv var jeg 16 og kunne absolutt finne på å kle meg slik. Jeg var slank da, men likevel. Det kunne ikke falle meg inn å kle meg slik i dag. Verken som tynn eller tykk. 

Når det er sagt er det lurt å kle seg etter kroppen. Ikke alle kropper kler like klær. Kjempetrange klær på en overvektig kropp ser ikke helt bra ut. Men en fin kjole eller skjørt med bluse som går inntil kroppen kan absolutt være pent selv om man er overvektig. 

Støtter truseløse damer skrev (4 timer siden):

Ser ikke stygt ut med kort  skjørt  på de beina der f.eks. ,  men riktig overdel laget for stor person da som jeg nevnte i forrige innlegg... 

Så store kan ha veldig pene bein... 

b5b1ad6d87db57ab9580f3b7c471c92b.png.1de0cce98e1b1e196db96fbdc004a860.png

Jeg synes det skjørtet der blir for kort. 

Jeg er stor. Sikkert større enn personen i hi. Jeg har noen lårkorte skjørt som jeg kan bruke. Bena mine og lårene mine er helt ok. Men jeg ville aldri brukt trang topp til. Det vil nok vært veldig lite flatterende. Liker ikke helt det på tynne heller forsåvidt, men er du stor skal toppen dekke mage og rumpe, mener jeg. Utringninger kan være fint, men jeg er relativt konservativ når det kommer til det. 

Det er i det hele tatt blitt mye lettere å kle seg pent som stor nå, enn det var for da jeg var yngre. Nå har du feks zizzi, og Zalando og Ellos med et stort utvalg tom for oss som er veldig store.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...