Pils Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Fru2020 skrev (8 timer siden): Jeg er stor. Sikkert større enn personen i hi. Jeg har noen lårkorte skjørt som jeg kan bruke. Bena mine og lårene mine er helt ok. Men jeg ville aldri brukt trang topp til. Det vil nok vært veldig lite flatterende. Liker ikke helt det på tynne heller forsåvidt, men er du stor skal toppen dekke mage og rumpe, mener jeg. Utringninger kan være fint, men jeg er relativt konservativ når det kommer til det. Det er i det hele tatt blitt mye lettere å kle seg pent som stor nå, enn det var for da jeg var yngre. Nå har du feks zizzi, og Zalando og Ellos med et stort utvalg tom for oss som er veldig store. Du har god smak med lårkorte skjørt da, kraftig lår og miniskjørt er så vakkert, fint, råstilig, søtt osv ... Helt enig det med at overdel må dekke fettvalker og slikt å sitte sikkelig på kroppen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Støtter truseløse damer skrev (31 minutter siden): Du har god smak med lårkorte skjørt da, kraftig lår og miniskjørt er så vakkert, fint, råstilig, søtt osv ... Helt enig det med at overdel må dekke fettvalker og slikt å sitte sikkelig på kroppen... Hvorfor er du så kåt på feite damer i miniskjørt og uten truser? Anonymkode: bf47d...71a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pils Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 Slike kvinner er jo deilig, sluttet og tenne på annet enn konen min da etter Gud justerte meg litt. Er ikke verdens tynneste hun jeg er gift med heller , men hun er meget vakker i miniskjørt ... Til og med kvinnene gir hun god kundebehandling i skjørt eller kjoler selv om de er korte også så noe må de synes er fint med det... Så merker forskjellen på de ansatte om hun har brukt bukse eller skjørt/kjole ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pils Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor er du så kåt på feite damer i miniskjørt og uten truser? Anonymkode: bf47d...71a Slike kvinner er jo deilig, sluttet og tenne på annet enn konen min da etter Gud justerte meg litt. Er ikke verdens tynneste hun jeg er gift med heller , men hun er meget vakker i miniskjørt ... Til og med kvinnene gir hun god kundebehandling i skjørt eller kjoler selv om de er korte også så noe må de synes er fint med det... Så merker forskjellen på de ansatte om hun har brukt bukse eller skjørt/kjole .... Så er det så deilig å klemme på innsiden av lår på samme måte som er vanlig klemme på puppene for oss gutter/menn når er litt og ta i... Så er det pent og se på kraftig rynkefrie lår og bein så er ikke så pent lenger på skrukkete gammel hud men så veldig korte skjørt så ca.60+ en gang så skjer det noe med beina så miniskjørt ikke blir pent lenger noen får eldert bein tidligere og noe seinere så veldig vanskelig sette en fast aldersgrense for miniskjørt/minikjole... men finnes jo kvinner som det kan være pent på godt opp i 50åra.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 Gjest nytt familiemedlem skrev (På 17.1.2007 den 11.00): Dette innlegget er ikke ment å støte noen eller rakke ned på noen, men jeg bare lurer: Altså ser litt store damer litt mer vulgære ut når de går med trange topper og korte skjørt, enn en slank dame ville gjort? Grunnen til at jeg spør er at jeg har blitt introdusert for et nytt familiemedlem, og hun er ganske stor, ikke smellfeit, men har noen kilo mer enn normalvekt ville tilsi. Og jeg oppfatter henne som så vulgær. Tror egentlig huner kjempesnill, men får liksom ikke lyst til å slippe henne innpå meg. Hun har alltid trange utringede topper for å frmheve bysten, noe som er helt ok, men de fremhever jo også valkene under puppene og det er ikke pent, noen av toppene er også for korte så en valk titter frem. Skjørtene er i tillegg litt for korte, og fremhever bare at låra ikke er særlig slanke. Når hun i tillegg har piercing i tunga noe jeg synes er dødsharry så greier jeg ikke få noe bra inntrykk av henne. Det jeg da spør meg selv om er om hun bare virker mer vulgær fordi det liksom tyter litt ut her og der, eller om hun kanskje er det. Tror liksom ikke jeg ville syntes en tilsvarende jente som var slank i samme klær ville var vulgær. Men det her akn jo selvsagt være en rent personlighetsgreie. Huner jo i tillegg 10 år yngre enn meg da. Hei! jeg svarer selv om jeg ikke har et klart svar, men mer spørsmål, men jeg føler det går litt på det samme. flere kvinner på alder med min mor kjøper kjoler som over hodet ikke passer,( i følge meg da) de burde brukt tunikaer, mer hengende kjoler, som ikke fremhever valker og mage. Til min store forbauselse, setter noen kvinner belte mitt på magen/kjolen, det fremhever bare at de ikke har midje , at de er overvektige. Det er ikke pent med et belte midt på magen på en kjole. Dette både fordi beltet ikke har en funksjon som på en bukse, å holde buksen på plass/hindre bukse å skli ned. Når kvinner setter belter på kjoler, (de har ingen funksjon da kjoler stort sett henger enten fra bryst/ skulderpartiet), som fremhever deres store mager, blir jeg selv undrende, rett og slett fordi 1 funksjon er ikke der, 2 estetikken er ikke der. ( jeg blir faktisk også fysisk uvel, men jeg tror det er pga at estetikken skriker stygghet) nå må man ta forbehold om kultur, men i store deler av verden, blir normale slanke kvinner med midje det man anser som standard og vakkert. Det forundrer meg når noen med vilje viser sine valker og overvekt, og overvektige kvinner i miniskjørt ser jeg sjeldent, men jeg ser middelaldrende kvinner, med belter rundt midjen uten på en kjole. I deres hode er det pent, i mitt hode er det motsatt, jeg blir så opphengt i hvorfor de skal vise sin overvekt. jeg ville personlig som min egen mor, slanket meg, Inntil jeg hadde nådd mitt mål, tonet overvekt ned, ved å vise den mindre. Feks ved å kle meg mer diskret. overvektige kvinner bør ikke bruke miniskjørt, ikke belter, ikke topper som er for korte. Hvis de i tillegg har piercinger og tatoveringer da må jeg lukke øynene , jeg orker ikke rett og slett se mer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 Madelenemie skrev (8 minutter siden): Hei! jeg svarer selv om jeg ikke har et klart svar, men mer spørsmål, men jeg føler det går litt på det samme. flere kvinner på alder med min mor kjøper kjoler som over hodet ikke passer,( i følge meg da) de burde brukt tunikaer, mer hengende kjoler, som ikke fremhever valker og mage. Til min store forbauselse, setter noen kvinner belte mitt på magen/kjolen, det fremhever bare at de ikke har midje , at de er overvektige. Det er ikke pent med et belte midt på magen på en kjole. Dette både fordi beltet ikke har en funksjon som på en bukse, å holde buksen på plass/hindre bukse å skli ned. Når kvinner setter belter på kjoler, (de har ingen funksjon da kjoler stort sett henger enten fra bryst/ skulderpartiet), som fremhever deres store mager, blir jeg selv undrende, rett og slett fordi 1 funksjon er ikke der, 2 estetikken er ikke der. ( jeg blir faktisk også fysisk uvel, men jeg tror det er pga at estetikken skriker stygghet) nå må man ta forbehold om kultur, men i store deler av verden, blir normale slanke kvinner med midje det man anser som standard og vakkert. Det forundrer meg når noen med vilje viser sine valker og overvekt, og overvektige kvinner i miniskjørt ser jeg sjeldent, men jeg ser middelaldrende kvinner, med belter rundt midjen uten på en kjole. I deres hode er det pent, i mitt hode er det motsatt, jeg blir så opphengt i hvorfor de skal vise sin overvekt. jeg ville personlig som min egen mor, slanket meg, Inntil jeg hadde nådd mitt mål, tonet overvekt ned, ved å vise den mindre. Feks ved å kle meg mer diskret. overvektige kvinner bør ikke bruke miniskjørt, ikke belter, ikke topper som er for korte. Hvis de i tillegg har piercinger og tatoveringer da må jeg lukke øynene , jeg orker ikke rett og slett se mer. Du er så herlig ærlig . Fint å se deg her igjen:) 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 Nicklusheletida skrev (8 minutter siden): Du er så herlig ærlig . Fint å se deg her igjen:) Hei! hyggelig lese du syns det:-) flere ble glade for å se meg igjen, påskelilje og gargamel, Morsan med mange flere så jeg titter innom iblant:-) nå vært her noen uker. Men hyggelig at du er så direkte og ærlig på det, det satte jeg pris på. Ærlighet er svært viktig! ( kanskje det mere varmet. Det med å sette pris på, syns jeg er en rar formulering. Så jeg retter det til at det varmer/ hygget meg. Så tusen takk!)( om du husker så en sutrekopp, trygdemottaker m.m her på dol, jeg tror ikke han likte meg, men han skrev i en eller annen Asperger kontekst at jeg var både svært empatisk og følsom. jeg hadde ikke tenkt på det før, siden jeg har Asperger, men etter At han skrev det, forstod jeg at jeg er svært følsom og empatisk, selv om jeg har Asperger. Det var nettopp noe av dette min pensjonerte psykiater satte pris på, hun sa» nei naiv er du ikke, det handler om troskyldighet» ærlig takt forstår jeg ikke forskjellen helt, hun mente naiv var litt synonymt med dum, så derfor sa hun naiv var jeg kkke. Vel men den troskyldigheten har jeg rett og slett ikke hatt tid å tenke på, for rett etter det ble hun jo pensjonist.’så jeg prøver være hensynsfull og gratulerer henne med dagen, men prøver ellers ta de hensyn som det å bli pensjonist krever. 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 Madelenemie skrev (2 minutter siden): Hei! hyggelig lese du syns det:-) flere ble glade for å se meg igjen, påskelilje og gargamel, Morsan med mange flere så jeg titter innom iblant:-) nå vært her noen uker. Men hyggelig at du er så direkte og ærlig på det, det satte jeg pris på. Ærlighet er svært viktig! ( kanskje det mere varmet. Det med å sette pris på, syns jeg er en rar formulering. Så jeg retter det til at det varmer/ hygget meg. Så tusen takk!)( om du husker så en sutrekopp, trygdemottaker m.m her på dol, jeg tror ikke han likte meg, men han skrev i en eller annen Asperger kontekst at jeg var både svært empatisk og følsom. jeg hadde ikke tenkt på det før, siden jeg har Asperger, men etter At han skrev det, forstod jeg at jeg er svært følsom og empatisk, selv om jeg har Asperger. Det var nettopp noe av dette min pensjonerte psykiater satte pris på, hun sa» nei naiv er du ikke, det handler om troskyldighet» ærlig takt forstår jeg ikke forskjellen helt, hun mente naiv var litt synonymt med dum, så derfor sa hun naiv var jeg kkke. Vel men den troskyldigheten har jeg rett og slett ikke hatt tid å tenke på, for rett etter det ble hun jo pensjonist.’så jeg prøver være hensynsfull og gratulerer henne med dagen, men prøver ellers ta de hensyn som det å bli pensjonist krever. Hva sier din nåværende psykiater om deg da? Var det forresten hun du ble kjæreste med? Anonymkode: bf47d...71a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva sier din nåværende psykiater om deg da? Var det forresten hun du ble kjæreste med? Anonymkode: bf47d...71a Hei! jeg har ingen psykiater mer. Min pensjonerte psykiater jobbet noen ekstra år. Men jobber ikke lengre. Hun hjalp meg leve med autisme selvstendig fordi hun forklarte ting for meg. hun bor ikke så langt unna, og skal komme på besøk, men heldigvis har hun like mye å gjøre som meg, så verken hun eller jeg må stresse med det. Hun er der, og hun står meg nær, men i hjertet, fordi hun hjalp meg så mye. når man treffer en ekte venn er kontakten der, selv om man ikke møtes så ofte, jeg vet vi er venner for bestandig. Jeg elsker henne, ut av takknemlighet, heldigvis er ingen av oss ensomme og arbeidsløse:-) men hun har sitt liv og sin kjæreste , sine barn og barnebarn , jeg har fått hjelpen en så trygg og flott kvinne turte gi meg. Hun så meg, som et medmenneske, min autisme sa hun mer sånn om, «du har autisme, men alle har sine problemer» da skjønte jeg at alke har sitt å stri med, min autisme var autisme, men hun ga meg aldri grunn til å legge meg ned/ gi opp, hun ga meg mer riktige våpen for å bedre mestre min hverdag:-) 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pils Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 (endret) Verdens fineste beina da😄 Vet det ikke er lett og se på bilder som er over 10+år gamle. Men er min kone sine bein... skjørtet på nederste blide har hu slitt ut etter å brukt det fryktelig mye... 😄 Hun kler i hvertfall miniskjørt og korte kjoler helt rått... 😄 har litt bedre topper og sånt nå i dag da beregnet på litt store kropper. Endret 3. mars 2022 av Støtter truseløse damer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Støtter truseløse damer skrev (40 minutter siden): Verdens fineste beina da😄 Vet det ikke er lett og se på bilder som er over 10+år gamle. Men er min kone sine bein... skjørtet på nederste blide har hu slitt ut etter å brukt det fryktelig mye... 😄 Hun kler i hvertfall miniskjørt og korte kjoler helt rått... 😄 har litt bedre topper og sånt nå i dag da beregnet på litt store kropper. Fett! Bruker hun ikke truser under? Anonymkode: bf47d...71a 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg synes ikke kjempekorte miniskjørt er fint på slanke personer heller jeg altså. I hvert fall ikke når man er mer enn 22 år gammel. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Glitter skrev (13 minutter siden): Jeg synes ikke kjempekorte miniskjørt er fint på slanke personer heller jeg altså. I hvert fall ikke når man er mer enn 22 år gammel. Enig. Men jeg lurer på om dette er samme kar som for noen år siden drev og la ut bilder av kona si iført tettsittende topper uten bh under og syntes det var såååå sexy? Kan han ikke finne et annet nettsted der han kan sitte og dra snoppen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Lillemus skrev (1 minutt siden): Enig. Men jeg lurer på om dette er samme kar som for noen år siden drev og la ut bilder av kona si iført tettsittende topper uten bh under og syntes det var såååå sexy? Kan han ikke finne et annet nettsted der han kan sitte og dra snoppen? Åja, såpass. Hehe ja det kan du si. Jaja, fint han beundrer sin kone da. 😛 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Glitter skrev (Akkurat nå): Åja, såpass. Hehe ja det kan du si. Jaja, fint han beundrer sin kone da. 😛 Joda, det er det jo, men jeg har ikke noen som helst interesse av å se bilder av puppene eller lårene til brukere eller brukeres ektefeller her inne... 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Glitter skrev (22 minutter siden): Jeg synes ikke kjempekorte miniskjørt er fint på slanke personer heller jeg altså. I hvert fall ikke når man er mer enn 22 år gammel. "Skjørtet" på bildet er jo ikke et skjørt engang, men et bredt belte... Det er utenfor min fatteevne at voksne mennesker går med så korte skjørt, men heldigvis har vi ulik smak! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Lillemus skrev (Akkurat nå): "Skjørtet" på bildet er jo ikke et skjørt engang, men et bredt belte... Det er utenfor min fatteevne at voksne mennesker går med så korte skjørt, men heldigvis har vi ulik smak! Ja. Enig i det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pils Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Glitter skrev (1 time siden): Jeg synes ikke kjempekorte miniskjørt er fint på slanke personer heller jeg altså. I hvert fall ikke når man er mer enn 22 år gammel. Hvor gammel tror du kona mi er på bildene? Siden du har satt bestemt alder i kommentaren? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pils Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Lillemus skrev (1 time siden): Enig. Men jeg lurer på om dette er samme kar som for noen år siden drev og la ut bilder av kona si iført tettsittende topper uten bh under og syntes det var såååå sexy? Kan han ikke finne et annet nettsted der han kan sitte og dra snoppen? Har aldri lakt ut bilder av konen min uten bh å slikt , så tror du forveksler med ei dame som har ganske like bein da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Støtter truseløse damer skrev (Akkurat nå): Har aldri lakt ut bilder av konen min uten bh å slikt , så tror du forveksler med ei dame som har ganske like bein da... Forrige mann som syntes det var sånn stas å vise frem kona si viste vel bare bilder av overkroppen tror jeg, men det er mulig jeg husker feil. Hadde min mann lagt ut bilder av meg på denne måten hadde det blitt månelyst hjemme for å si det sånn! 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262413-ser-store-damer-med-vulg%C3%A6re-ut-i-korte-skj%C3%B8rt-og-trange-topper/page/3/#findComment-4082408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.