Gå til innhold

Ser "store" damer med vulgære ut i korte skjørt og trange topper?

Anbefalte innlegg

Støtter truseløse damer skrev (1 minutt siden):

Den nederste er innafor når den blir sånn...  men er ikke så mye mer å gå på da... 

Nei, jeg er enig der, jeg flasher ikke mer pupp enn det der, i kke offentlig i alle fall. :) 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er meg ja. Synes ikke noe om store romper på jenter heller jeg da. Heller litt flatere der enn utstikkende!

Anonymkode: bf47d...71a

Finnes kvinner som går uten truse utenom mensen når underlivet er på det tørreste under skjørt eller kjoler,  men de er så gode på krysse bein o.l. å skjule innsynet er så godt som umulig avsløre de. 

Enig med deg , naturlig rumpe er penest å skjørtet skal være langt nok til dekke hele rumpa så slipper se nedre del.  Har noen ganger sett så korte skjørt på enkelte jenter/kvinner at ser den overgangen bak som nedre del av rumpeballene det er ikke pent da er de for korte.   

De skjørtene til min kone er fin balanse korte, men ikke så korte at blir den overgangen bak å da kan det se vakkert og pent ut på... Så hårfin balanse på de da akkurat innfor å er pent på...  Hun synes de er passe, men vil ikke gå i kortere enn det...  Å jeg er glad for min kone har så god smak at hun vil begrense seg der slik at dekker over hele bak... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...