Gå til innhold

Ny navnetråd :o) Jentenavn som passer til Signe?


filiokus81

Anbefalte innlegg

Inspirert av den lange tråden til Gemini under, så henger jeg meg på navnetråd-bølgen.

Signe skal altså få en lillesøster om noen måneder, men hva skal hun hete da tro?

Ideer mottas med takk!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • filiokus81

    29

  • Lillemus

    3

  • jubalong70

    2

  • Sofline

    2

Jeg synes det er så mange fine jentenavn å velge mellom. Jeg har 3 jenter selv, så de navnene nevner jeg ikke her.

Maria, Nora, Sofie, Sara, Hannah, Heidi, Anna, Sunniva, Silje, Mari, Kristine, Nina, Erika, Susanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig :)

Det har vi på listen ja! Veldig fristende å finne et nytt navn på S, skal innrømme det:o)

Har dere funnet navn til knerten? Skjønner det selvsagt hvis du ikke vil røpe det her på DOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så mange fine jentenavn å velge mellom. Jeg har 3 jenter selv, så de navnene nevner jeg ikke her.

Maria, Nora, Sofie, Sara, Hannah, Heidi, Anna, Sunniva, Silje, Mari, Kristine, Nina, Erika, Susanne.

Takk for forslag! Flere der som er notert allerede :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4barns mor-77

Det har vi på listen ja! Veldig fristende å finne et nytt navn på S, skal innrømme det:o)

Har dere funnet navn til knerten? Skjønner det selvsagt hvis du ikke vil røpe det her på DOL!

Jeg synes Eline passer veldig godt sammen med Signe...

Min sønn S.E. het Signe Eline helt til han ble født;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Det har vi på listen ja! Veldig fristende å finne et nytt navn på S, skal innrømme det:o)

Har dere funnet navn til knerten? Skjønner det selvsagt hvis du ikke vil røpe det her på DOL!

Ja, knerten har navn. :) Det bestemte vi oss for tidlig, fant det da vi diskuterte guttenavn til snuppa, før vi fant ut at hun var ei jente.

Jeg ville at snuppa skulle hete Solveig,men ble nedstemt.. :(

Så bestemte vi oss faktisk for at hvis knerten ble jente skulle hun hete Solveig, men den gang ei. Men jeg er veldig fornøyd med begge navnene vi har valgt altså, og kjønnene ;)

Glad vi er ferdig med navnejakten.. det var slitsomt og vanskelig.

Lykke til! Håper dere blir enig. ;)

*holder en knapp på Solveig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Synne, Sanna, Emma, Fride, Hanna, Maja, Karna, Stina, Selma og Kaja er noen navn jeg synes passer godt sammen med Signe. (som forøvrig er et vakkert navn!)

Likte du noen av disse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne, Sanna, Emma, Fride, Hanna, Maja, Karna, Stina, Selma og Kaja er noen navn jeg synes passer godt sammen med Signe. (som forøvrig er et vakkert navn!)

Likte du noen av disse? :)

Tusen takk for forslag!

Synne og Sanna syns jeg kanskje blir litt for likt, men særlig Synne syns jeg er et nydelig navn.

Emma er også kjempefint, bare syns det er så mange som heter det!

Fride, Hanna, Karna, Stina, og Selma er ikke heelt min smak, det må jeg innrømme.

Kaja og Maja er fine navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oldemors tvillingsøstre het signe og sandra. Oldemor het Alma.

Jeg synes Sunniva og Sigrid er er fine jentenavn på som begynner på S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Tusen takk for forslag!

Synne og Sanna syns jeg kanskje blir litt for likt, men særlig Synne syns jeg er et nydelig navn.

Emma er også kjempefint, bare syns det er så mange som heter det!

Fride, Hanna, Karna, Stina, og Selma er ikke heelt min smak, det må jeg innrømme.

Kaja og Maja er fine navn!

Gøy med navnetråder, synes jeg:) Men smaker er jo forskjellig. Kan være enig i at Synne og Sanna var vel like Signe, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er så mange fine jentenavn å velge mellom. Jeg har 3 jenter selv, så de navnene nevner jeg ikke her.

Maria, Nora, Sofie, Sara, Hannah, Heidi, Anna, Sunniva, Silje, Mari, Kristine, Nina, Erika, Susanne.

Du har veldig lik smak som meg! Jentene mine sne navn finner du på lista di :-)

Bare Nina og Nora synes jeg skiller seg ut - de liker jeg ikke...

Linnéa og Ingrid er også flotte navn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hallow :o/

Ingrid, Karin, Berit, Ellen, Unni, Maren, Britt, Kari, Klara - er i alle fall i samme tidsepoke og skulle passe til Signe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt elsker navntråder:-)

Selma, Sunniva, Aurora, Maria, Idunn, Helene, Helena, Cecilie, Dorthe, Margrethe, Guro og Guri...

Lykke til :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...