Gå til innhold

Ny navnetråd :o) Jentenavn som passer til Signe?


filiokus81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • filiokus81

    29

  • Lillemus

    3

  • jubalong70

    2

  • Sofline

    2

Takk for forslag!

Marie og Johanne er notert :o)

Stine og Marthe syns jeg kanskje skiller seg litt for mye stilmessig. Men de er absolutt fine navn de også!

Velbekomme! Det med navn er jo så utrolig vanskelig. Det en synes er kjempefint synes en annen er utrolig stygt.

Men Marie og Johanne er nydelige navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid

Ja det er et flott navn! Men det har jo blitt veldig populært da. Hvorfor må alle andre like de navnene JEG syns er fine liksom? *glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tora

Mnjaaaa, har ikke helt tatt det navnet til mitt hjerte, må innrømme det. Men mannen syns det er veldig fint, så det er for så vidt med i gamet enda :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie sofia sandra marielle

Tusen takk for forslag!

Sofie kunne vært en kandidat, men jeg prøver å styre unna navnetoppen. Ikke så lett alltid, for det er jo masse fint der også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aviaana

Mnjaaaa, har ikke helt tatt det navnet til mitt hjerte, må innrømme det. Men mannen syns det er veldig fint, så det er for så vidt med i gamet enda :o)

Hva med Johanne? Passer ikke det fint til Signe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

sofie sofia sandra marielle

Signe og Marielle??? ;-) De to er uforenelige etter min mening-Signe er oppvokst hos den konservative nikkersadelen i Asker mens Marielle fra Lambertseter har helt andre utsikter og preferanser i livet... (Hihi)

Signe og Sofia er definitivt de peneste navnene!

Men Signe passer best sammen med andre staute (norske) navn, som Åsne, Ingrid, Siri, Solveig, Hanna... Synes jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...