Gå til innhold

Veddemål for dere

Anbefalte innlegg

Gjest maybebaby2
Skrevet

Jeg skulle hatt mensen 13., men fortsatt ingen tegn til den. Fikk uren hud den 13. som om det var pms. Ellers ingen andre symptomer.

Tenkte ta en gravi-test til helgen - er det for tidlig?

Så får dere vedde - er jeg gravid eller ikke?

Skrevet

Du kan ta test fra den dagen du venter mens.

Så det er ikke for tidlig nei. Og om jeg skal vedde så sier jeg ..tja! ;-)

Skrevet

Det er ikke for tidlig å ta test i helga. Spennende!!!!

Hvis du har regelmessig mens, og den skulle ha kommet den 13. - er det jo stor sjanse for at du er gravid nå ja! Jeg gjetter på det!

Skrevet

Få ut finger`n og ta en test;)

Vedder på at du kanskje er gravid;)

Gjest 1 barns mor:)
Skrevet

oj! Jeg tok test to uker etter jeg skulle hatt mens og den viste neg. Da jeg tok test hos legen dagen etterpå viste den positiv. Dette er iallefall min erfaring. Jeg tror du er gravid, men ta en ordentlig test. Kjenn magefølelsen, hva sier den? Det kan være vanskelig mange ganger å skille mellom magefølelsen og ønsketenking. lykke til.! fortell oss hvordan det går:)

Gjest maybebaby2
Skrevet

oj! Jeg tok test to uker etter jeg skulle hatt mens og den viste neg. Da jeg tok test hos legen dagen etterpå viste den positiv. Dette er iallefall min erfaring. Jeg tror du er gravid, men ta en ordentlig test. Kjenn magefølelsen, hva sier den? Det kan være vanskelig mange ganger å skille mellom magefølelsen og ønsketenking. lykke til.! fortell oss hvordan det går:)

Hver gang den har vært forsinket og jeg har trodd og følt jeg var gravid, mens min kjære mente jeg ikke var det - så har jeg ikke vært gravid. Men nå har jeg ikke så mange symptomer, kanskje noe rart nederst i magen? Min kjære tror og det virker som han håper jeg er gravid nå...

Blir spennende å se i alle fall.

Gjest maybebaby2
Skrevet

Har enda ikke fått tatt testen, tenkte ta i morgen tidlig....

Gjest 1 barns mor:)
Skrevet

Hver gang den har vært forsinket og jeg har trodd og følt jeg var gravid, mens min kjære mente jeg ikke var det - så har jeg ikke vært gravid. Men nå har jeg ikke så mange symptomer, kanskje noe rart nederst i magen? Min kjære tror og det virker som han håper jeg er gravid nå...

Blir spennende å se i alle fall.

Hei! Har du tatt testen? Er du gravid?

Spent.

Gjest hoppalaia
Skrevet

Hei! Har du tatt testen? Er du gravid?

Spent.

Negativ fortsatt, fikk småblødning i natt, så er nok mensen da... 2 1/2 uke over tia, nå har det gått over tida siden i høst, snart er jeg vel tilbake i min "vanlige" syklus som er 4.

Sluttet med p-piller i høst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...