Gjest jenta i 20 åra Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Jeg lurer på om man kan reagere på melkesyre? Etter mye utprøvning viker det som det er det jeg reagerer på.. 0 Siter
cerveza Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hei! Det er fullt mulig å reagere på melk. Enten som allergi (noe som vises på test hos legen) eller som intolleranse. Jeg har selv vært plaget av melkeintolleranse i mange år og dette finner man ut ved å notere og studere hva man spiser og når man reagerer. Tidskrevende men helt klart verdt det! Iallefall for meg som har fått et nytt liv etter at jeg endret kostholdet mitt 0 Siter
176 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hei! Det er fullt mulig å reagere på melk. Enten som allergi (noe som vises på test hos legen) eller som intolleranse. Jeg har selv vært plaget av melkeintolleranse i mange år og dette finner man ut ved å notere og studere hva man spiser og når man reagerer. Tidskrevende men helt klart verdt det! Iallefall for meg som har fått et nytt liv etter at jeg endret kostholdet mitt Jeg fant ut at jeg har intolleranse for melkeprotein etter mange oppblåste, "tette" og kvalme år. Viste ikke på prøver, men min lege har det samme så han kunne stille "diagnosen".Kutter nå ut alle melkeprodukter og livet har blitt nytt! Det sier bla. at laktoinntolleranse gir løsmage og proteinintolleranse gir hard mage. Kutt ut melk og se om du blir bedre. Mye bra soya og riserstatninger. Ellers kan vi jo fortsatt spise div mat og godis: feks. nonstopp, aftereight, ulik kjekser og helsekost har sauser og supper. Tvi tvi, det er verdt å finne ut av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.