Gå til innhold

anbefale tannlege


Gjest redd tannlegen

Anbefalte innlegg

Gjest redd tannlegen

Er det noen som kan anbefale en tannlege i Oslo. Jeg er en ung jente med tannlegeskrekk. Gjerne i Majorstuaområdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg går til Studenterlunden. (www.studenterlunden.no). De er veldig flinke, og snille. Når du går dit får du et skjema som du får fylle ut, i fred og bedagelighet, før du går til timen. Der kan du skrive at du er litt nervøs for tannleger. Da tar de veldig godt vare på deg. De gjorde iallefall det med meg. Rimelige er de også (de har prisliste på hjemmesiden).

Ligger ved spikersuppa, inngang rett ved Dolly Dimples.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Ikke mer tannlegeskrekk her og det er så bra...

Vi absolutt anbefale Coloseumklinikken. Dit gikk jeg etter flere år uten tannlegebesøk. de er bare helt fantastisk. Si bare fra til de som tar i mot timebestillinger at du har Ekstrem tannlegeskrekk så finner de en som passer. jeg får ikke fullrost denne klinikken. Jeg har aldri før hoppet og danset ut og inn av en tannlegeklinikk men her går det virkelig an. Jeg har sprøyteskrekk også så jeg har alltid hatt drit vondt hos tannlegen men nå tok jeg bedøvelse og alt gikk helt greit. Jeg har hatt sså ekstrem skrekk at jeg har besvimt i tannlegestolen.

Ring Coloseumklinikken du så tar de først en sjekk og finner ut hva du må gjøre så tar de det pent og rolig i Ditt tempo.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...