heidiho Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 hei har gått på cipralex i ca 4 år nå pga angst jeg ikke kan forklare. det har gått bedre i snart 2 år og vil veldig gjernestå på egene ben har sterke bivirkninger når det gjelder sex. tar 10 millegram. er dette lurt? undrer 0 Siter
Gjest alternativ-he-man Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hva forventer du av svar når du poster dette under "alternativ behandling"? Standardsvaret: Legemidler er noe dritt. 0 Siter
heidiho Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Hva forventer du av svar når du poster dette under "alternativ behandling"? Standardsvaret: Legemidler er noe dritt. vet ikke jeg vel. har ikke skrevet her før, vis litt hensyn da 0 Siter
Gjest alternativ - he - man Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 vet ikke jeg vel. har ikke skrevet her før, vis litt hensyn da Poenget var: Post det i tråden "legemidler", så får du kanskje et vettugt svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.